Kulcsszó cikkek


Lehet-e védjegy a kulcsszó?

Lehet-e védjegy a kulcsszó? 

Az elmúlt években olyan formabontó online hirdetési lehetőségek jöttek létre, amelyek nemcsak a reklámszakembereket, hanem a jogászokat is új kihívások elé állították. Hogyan lesz hirdetőből védjegybitorló? Mit tehetünk, ha más a márkanevünkkel hirdet? Mik az AdWords buktatói a hirdetők és a védjegyjogosultak számára? Többek között ezeket a kérdéseket tekintik át Rózsavölgyi Márk és Papp Gábor, a DLA Piper Magyarország munkatársai az ügyvédi iroda blogja, az Advocatus legújabb bejegyzésében.
Újabb dologért kér pénzt a Google

Újabb dologért kér pénzt a Google 

Fizetőssé válik a Google eddig ingyenesen használható AdWords kulcsszótervezője. Aki keveset fizet, korlátozott adatokat kap. Még nem tudni, mennyi a limit.
Adwords: mire ügyeljünk a kulcsszavaknál?

Adwords: mire ügyeljünk a kulcsszavaknál? 

A jól, vagyis jó technikával kiválasztott kulcsszavak sok kattintást hoznak olcsón. Ezzel szemben a rosszul kiválasztottak is sok kattintás hoznak, de a végén annyit fizetünk, hogy a gatyánk is rámegy. Íme néhány hasznos trükk, amivel elsajátíthatjuk az ideális módszert.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok 

Nemcsak az öngondoskodás egyik alappillérét jelentő nyugdíjbiztosítások, de a kockázati életbiztosítások is egyre népszerűbbek valamennyi korosztályban.

Pénzszerzés

Győrffy Dóra: Közgazdászként szkeptikus vagyok Magyar Péter elképzeléseit illetően

Győrffy Dóra: Közgazdászként szkeptikus vagyok Magyar Péter elképzeléseit illetően 

A Klasszis Klub Live 5. évfolyamának 79. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Jogi kisokos

Mit tehetünk, ha üzleti partner nem fizet?

Mit tehetünk, ha üzleti partner nem fizet? 

Az üzleti világban gyakran előfordul, hogy az üzleti partner nem fizeti ki a lejárt tartozását vagy nem fizeti vissza az adott kölcsönt.

Gazdaság

Így lett része a hétköznapoknak a mesterséges intelligencia

Így lett része a hétköznapoknak a mesterséges intelligencia 

Az átlagfelhasználók még mindig óvatosak, főként az adatvédelem, az átláthatóság és a megbízhatóság kapcsán.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo