Kulcsszó cikkek
Lehet-e védjegy a kulcsszó?
Az elmúlt években olyan formabontó online hirdetési lehetőségek jöttek létre, amelyek nemcsak a reklámszakembereket, hanem a jogászokat is új kihívások elé állították. Hogyan lesz hirdetőből védjegybitorló? Mit tehetünk, ha más a márkanevünkkel hirdet? Mik az AdWords buktatói a hirdetők és a védjegyjogosultak számára? Többek között ezeket a kérdéseket tekintik át Rózsavölgyi Márk és Papp Gábor, a DLA Piper Magyarország munkatársai az ügyvédi iroda blogja, az Advocatus legújabb bejegyzésében.
Újabb dologért kér pénzt a Google
Fizetőssé válik a Google eddig ingyenesen használható AdWords kulcsszótervezője. Aki keveset fizet, korlátozott adatokat kap. Még nem tudni, mennyi a limit.
Adwords: mire ügyeljünk a kulcsszavaknál?
A jól, vagyis jó technikával kiválasztott kulcsszavak sok kattintást hoznak olcsón. Ezzel szemben a rosszul kiválasztottak is sok kattintás hoznak, de a végén annyit fizetünk, hogy a gatyánk is rámegy. Íme néhány hasznos trükk, amivel elsajátíthatjuk az ideális módszert.