Kosárérték cikkek


A jó termék ma már nem elég?

A jó termék ma már nem elég? 

Az elmúlt évtizedekben egyes iparágakat alapjaiban felforgató, forradalmi sikereket elérő szolgáltatások, mint az Airbnb, Amazon vagy Tesla számos különböző tényezőnek köszönhetik sikerüket. Egyvalami azonban mindegyik vállalatban közös – nemcsak egy új termékkel léptek piacra, hanem egészen egyedi vásárlói élményt nyújtanak vevőiknek.
Ajánló: vállalkozásról szóló podcastek

Ajánló: vállalkozásról szóló podcastek 

A Kosárérték Magazin összegyűjtött néhány, kifejezetten az e-kereskedelemmel foglalkozó, angol nyelvű internetes rádióműsort, amelyekből hasznos tanácsokat kaphatunk vállalkozásunkhoz.
Online kétszer annyit is vásárolunk

Online kétszer annyit is vásárolunk 

Az éves forgalom tekintetében érett piaccá fejlődött a hazai e-kereskedelem. Még van növekedés, de már lassul, derült ki a Piac & Profit Webáruházi trendek - 2018 című konferenciáján tartott előadásokból. A vásárlók közel kétharmada vidéki. Ha online vásárolunk, kétszer többet rakunk a kosarunkba, mint amikor egy fizikai áruházban válogatunk.
Így vásárol többet egyetlen vevő

Így vásárol többet egyetlen vevő 

A kosárérték növelésével foglalkozni webkereskedőként vidám dolog, hisz ez azt jelenti, hogy megy a bolt, vannak vevőink, és arra koncentrálhatunk, hogy aki vásárol, vásároljon többet. Lássuk, hogyan!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Cégblog

Itt van, mit kell tenni a becsődölt utazási iroda ügyfeleinek

Itt van, mit kell tenni a becsődölt utazási iroda ügyfeleinek 

Megkezdte az Unitravel fizetésképtelensége miatti kárigények feldolgozását a Colonnade biztosító.

Társadalom

Cicciolina bekeményített, milliárdokat követel

Cicciolina bekeményített, milliárdokat követel 

Staller Ilona tíz millió euró kártérítést követel a római parlamenttől életjáradékának csökkentése miatt.

Infokom

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?  

Mára a hétköznapi emberek is egyre gyakrabban fordulnak különböző nyelvi modellekhez.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo