Konverzió növelés cikkek


Ügyes megoldások, hogy az érdeklődőkből vevő legyen

Ügyes megoldások, hogy az érdeklődőkből vevő legyen 

Számos cég elengedi az érdeklődőket, akik csak nézelődni tévednek az online felületre, vagy a boltba. Pedig ezek az ügyfelek már eljutottak hozzá és vásárolnának is. Szakértőnk ad néhány tippet, hogyan faraghatunk vásárlót az érdeklődőből.
Így lesz hatékonyabb a Facebook-marketinged

Így lesz hatékonyabb a Facebook-marketinged 

A Facebook-marketing során az egyik legnagyobb kérdés, hogy milyen célzással kezdjünk neki a kampányok beállításának. De mi van akkor, ha rátalálsz egy szűkebb szegmensre, melyből csak úgy dőlnek a konverziók az elején, azonban a célcsoportodat kezded kimaxolni, és a hirdetések megjelenési gyakorisága lassan az egy tucatot súrolja? Ebben az esetben a konverziók száma csökken, az ügyfélszerzés költsége emelkedik, az elérés pedig drágul.
A weblap tehet róla, ha nem megy az üzlet?

A weblap tehet róla, ha nem megy az üzlet? 

A weboldal dizájn egyik legfontosabb célja egy vállalkozás számára, hogy a látogatókat vásárlókká konvertálja. Nem több szépségről, hanem több eladásról van szó.
A kiváló weboldalak titkos fegyvere: a keresősáv

A kiváló weboldalak titkos fegyvere: a keresősáv 

A legtöbb weboldalon van valamiféle keresési lehetőség, de inkább csak azért, mert úgy szokás. Pedig az oldalon belüli keresés lehetősége – persze csak ha jól működik, a hatékonyság titkos fegyvere lehet.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok  

A magyar utazók zöme továbbra is Európán belül nyaral, elsősorban autóval, és az utazás előtt néhány nappal köti meg utasbiztosítását.

Cégblog

Ilyen autóra vágyik? Ennek a hírnek örülhet

Ilyen autóra vágyik? Ennek a hírnek örülhet  

Tovább bővíti magyarországi kiskereskedelmi és szervizhálózatát a BYD.

Klímablog

Jó hírt kapott Magyarország Brüsszelből

Jó hírt kapott Magyarország Brüsszelből  

Az Európai Bizottság jóváhagyta a 264 millió eurós magyar állami támogatást elektromos jármű-akkumulátorgyár létesítésére.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo