Konverzió növelés cikkek


Ügyes megoldások, hogy az érdeklődőkből vevő legyen

Ügyes megoldások, hogy az érdeklődőkből vevő legyen 

Számos cég elengedi az érdeklődőket, akik csak nézelődni tévednek az online felületre, vagy a boltba. Pedig ezek az ügyfelek már eljutottak hozzá és vásárolnának is. Szakértőnk ad néhány tippet, hogyan faraghatunk vásárlót az érdeklődőből.
Így lesz hatékonyabb a Facebook-marketinged

Így lesz hatékonyabb a Facebook-marketinged 

A Facebook-marketing során az egyik legnagyobb kérdés, hogy milyen célzással kezdjünk neki a kampányok beállításának. De mi van akkor, ha rátalálsz egy szűkebb szegmensre, melyből csak úgy dőlnek a konverziók az elején, azonban a célcsoportodat kezded kimaxolni, és a hirdetések megjelenési gyakorisága lassan az egy tucatot súrolja? Ebben az esetben a konverziók száma csökken, az ügyfélszerzés költsége emelkedik, az elérés pedig drágul.
A weblap tehet róla, ha nem megy az üzlet?

A weblap tehet róla, ha nem megy az üzlet? 

A weboldal dizájn egyik legfontosabb célja egy vállalkozás számára, hogy a látogatókat vásárlókká konvertálja. Nem több szépségről, hanem több eladásról van szó.
A kiváló weboldalak titkos fegyvere: a keresősáv

A kiváló weboldalak titkos fegyvere: a keresősáv 

A legtöbb weboldalon van valamiféle keresési lehetőség, de inkább csak azért, mert úgy szokás. Pedig az oldalon belüli keresés lehetősége – persze csak ha jól működik, a hatékonyság titkos fegyvere lehet.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Klímablog

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai 

Soha nem volt olyan fontos, hogy a vezetők, vállalatok a rendszerszintű változások élére álljanak.

Infokom

Milliókba kerülhet egy gyenge jelszó

Milliókba kerülhet egy gyenge jelszó  

Ma már egyre gyakrabban kerülnek célkeresztbe a gyárak, és a kritikus infrastruktúra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo