Kivizsgálás cikkek


A lassú ügyintézéssel van a legtöbb bajunk

A lassú ügyintézéssel van a legtöbb bajunk 

A fogyasztók alapvetően elégedettek az egyetemes villamosenergia-szolgáltatók teljesítményével, de 18 százalékuk lassúnak tartja a panaszügyek kivizsgálását - derül ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) vizsgálatából.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Nem mindenhol vevők a felújítandó lakásokra a magyarok

Nem mindenhol vevők a felújítandó lakásokra a magyarok  

Nyugat-Magyarországon a legnagyobb a kereslet felújítandó lakásokra.

Pénzszerzés

Sokan szerezhetnek évi 1 millió forint támogatást

Sokan szerezhetnek évi 1 millió forint támogatást 

2026-tól új fejezet nyílik a közszolgálati dolgozók lakhatási lehetőségeiben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo