Kisvállalatok adózása cikkek


A vártnál is jobban megéri a KIVA

A vártnál is jobban megéri a KIVA 

Komoly könnyítéseket vezetnek be még a korábbi javaslathoz képest is, jövő január elsejétől a kisvállalkozások tételes adózásában és a kisvállalatok adójában. A módosítások hatására még többen vehetik majd igénybe ezeket az adónemeket. Összeszedtük a legfontosabb változásokat!
„A növekedés nem elhatározás kérdése, meg kell teremteni a feltételeket”

„A növekedés nem elhatározás kérdése, meg kell teremteni a feltételeket” 

A magyar vállalatok versenyképessége messze elmarad a kívánatostól Pitti Zoltán volt APEH-elnök szerint. Az okokat a szabályozók és ösztönzők területén kell keresni a Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kara Gazdaságpolitikai Tanszékének tudományos kutatója szerint.
Egyszerűbb lehet a cégek élete

Egyszerűbb lehet a cégek élete 

Átláthatóbb lesz a transzferárakra vonatkozó szabályozás, legalábbis egy, a kormány által kidolgozott rendelettervezet alapján, amely több bizonytalansági tényező kiiktatásával egyszerűsítheti a transzferárak alkalmazására kötelezett hazai vállalkozások életét.
Módosult a kisvállalati adó - több idő van dönteni

Módosult a kisvállalati adó - több idő van dönteni 

Január 15-éig lehet bejelentkezni a NAV-nál a kiva hatálya alá. Más részletei is módosultak az új adónemnek.
Mit tud a kiva és a kata?

Mit tud a kiva és a kata? 

Több százezer hazai vállalkozást érint pozitívan a munkahelyvédelmi akcióterv – mondta el Balog Ádám, a Nemzetgazdasági Minisztérium adóügyekért felelős helyettes államtitkára azon a CompLex Kiadó Rodin Felnőttképzési Üzletága által szervezett konferencián, ahol a terv adóügyi vonatkozásait, a kisvállalati adót (kiva), valamint a kisadózó vállalkozások tételes adóját (kata) vették górcső alá a nemzetgazdasági tárca szakértői – derül ki az Adó Online összeállításából.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo