Kánik cikkek


Minden évben nagy biznisz a kánikula

Minden évben nagy biznisz a kánikula 

Kiugróan megnőtt az ásványvizek forgalma a hőség miatt, de az átlagosnál jóval több fogy jégkrémből, sörből és üdítőből is az MTI-t tájékoztató áruházláncok szerint.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Cégblog

Kapkodnak értük a világon: a legértékesebb élelmiszermárkák

Kapkodnak értük a világon: a legértékesebb élelmiszermárkák  

A Nestlé tizedik éve vezetik az élelmiszermárkák globális rangsorát.

Infokom

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást 

Az AI-alapú böngészők – mint például a Dia, Perplexity vagy az OpenAI új megoldásai – új korszakot hoznak az internetes böngészés és a hírfogyasztás terén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo