Iwiw cikkek
Útmutatás ötletgazdáknak
A harminchét éves Bányai Zsolt a Virgo Systems technológiai igazgatója volt, amikor a cég az iwiw-et létrehozta, később a cég termékfejlesztési vezetője lett. A szakember informatikatanárnak készült, ám most termékek elindulását segíti sokszor tréningszerű módszertanokat bevetve azért, hogy az ötletgazda jobban átlássa a saját elképzelését. Ezeken az első lépéseken múlik, hogy az eredmény siker vagy bukás lesz-e.
Az olyan cégek, mint a Facebook, az emberek idejére vágynak
Online marketinges, social media szakértő. Már az iwiw-korszak alatt érdekelték a közösségi médiában rejlő marketinglehetőségek. Tanácsokat nemcsak a cégén keresztül ad, de blogolni is régóta szeret a témában. Annyira, hogy a Közösségi kalandozások néven futó oldal egyre ismertebbé tette a nevét, ma pedig már a téma legelismertebb hazai szakértői között tartják számon. Lévai Richárddal beszélgettem a lámpalázról és a Facebook jövőjéről.
Aki kimarad, lemarad...
Bár egyre több cég használja marketing célokra a közösségi oldalakat, máig sokan vannak, akik nem élnek ezzel a lehetőséggel. Pedig a Facebookon, vagy az Iwiw-en több millió magyar regisztrált, akik könnyen elérhető célpontjai lehetnének a vállalatoknak.