Huszics György cikkek


Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég

Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég 

Olyan ügyfélélményt kell nyújtani, ami felülmúlja a fogyasztó várakozásait. Ez a vásárlói lojalitás záloga. Ennél kevesebbet, vagyis a kielégítő színvonalú terméket vagy szolgáltatást máshol is könnyen kaphat az ember. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
Kitől kérjen engedélyt a hűtő a hideghíváshoz?

Kitől kérjen engedélyt a hűtő a hideghíváshoz? 

Változik a fogyasztók és a vállalkozások hozzáállása is: mind fontosabb az élmény szerepe a marketingben. Azonban itt is mindent felülírhat a technológia fejlődése, amely olyan új kérdéseket vet fel, amelyekre nincsenek megfelelői válaszaink.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Jó hírt kaptak a hitelfelvevők

Jó hírt kaptak a hitelfelvevők  

Csökkenhet a banki hiteltörlesztések fedezeteként kötött biztosítások költségszintje és nő azok szolgáltatásainak tartalma.

Adózás

Most vagy soha: 280 ezer forintot is visszakaphat az államtól

Most vagy soha: 280 ezer forintot is visszakaphat az államtól 

Már csak alig több mint két hét maradt az akár 280 ezer forintos adójóváírás megszerzésére. 

Jogi kisokos

Kezdődik az évszázad pere

Kezdődik az évszázad pere 

Ötmilliárd dolláros kártérítési pert indított a BBC ellen Donald Trump.

Klímablog

Jönnek az újrahasznosított autók

Jönnek az újrahasznosított autók  

Növelik az életciklusuk végére ért járművekből visszanyert anyagok újrahasznosításának arányát az EU-ban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo