Huszics György cikkek


Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég

Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég 

Olyan ügyfélélményt kell nyújtani, ami felülmúlja a fogyasztó várakozásait. Ez a vásárlói lojalitás záloga. Ennél kevesebbet, vagyis a kielégítő színvonalú terméket vagy szolgáltatást máshol is könnyen kaphat az ember. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
Kitől kérjen engedélyt a hűtő a hideghíváshoz?

Kitől kérjen engedélyt a hűtő a hideghíváshoz? 

Változik a fogyasztók és a vállalkozások hozzáállása is: mind fontosabb az élmény szerepe a marketingben. Azonban itt is mindent felülírhat a technológia fejlődése, amely olyan új kérdéseket vet fel, amelyekre nincsenek megfelelői válaszaink.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra  

A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a finanszírozott összeg tekintetében, miközben a szerződések száma visszaesett.

Klímablog

Ráharaptak a cégek az energetikai pályázatokra

Ráharaptak a cégek az energetikai pályázatokra  

100 milliárd forint felett jár a Jedlik Ányos Energetikai Programra beérkezett pályázatok összértéke.

Társadalom

Meglepő kijelentést tett Putyin embere

Meglepő kijelentést tett Putyin embere  

Egyáltalán nincs tervben a Putyin-Zelenszkij találkozó?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo