Hinora Ferenc cikkek


Nagy változások a Hinora Gorupnál

Nagy változások a Hinora Gorupnál 

Tagügynökségekkel bővült a száz százalékban magyar tulajdonú Hinora Group, ami új ügynökségi brandet, arculatot és szervezeti felállást eredményezett. A bővülés során – meglévő reklámügynöksége mellé – megalapította a Positive Digital & Social nevű digitális ügynökségét, valamint tulajdonrészt vásárolt a Positive Communications PR ügynökségben. Új, ismert és elismert vezető szakemberek is érkeztek a reklámügynökségi csoporthoz.
Hinora Ferenc: Tudni kell delegálni és vitázni

Hinora Ferenc: Tudni kell delegálni és vitázni 

Precíz stratéga, tudatos és hiú. Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség májusban újraválasztott elnöke azt mondja, ezek a tulajdonságai predesztinálták arra, hogy innovatív szakemberré váljon, és mindezek a tulajdonságai tették jó cégvezetővé. A Hinora Marketing Group (HMG) sikere viszont a csapat teljesítményén múlott és múlik ma is.
Már lakáshitelt is törleszthetünk egészségpénztárból

Már lakáshitelt is törleszthetünk egészségpénztárból 

A júniusi Piac & Profitban csupa nyári témát talál az olvasó. Szóhoz jutnak a sportot támogató cégek. Elmondják, nekik miért fontos az egészséges életmód ösztönzése. Körbejárjuk az ország turisztikai helyzetét is: az állami országmarketing-elképzeléseket és az ettől függetlenül működő jelenségeket. Megnéztük a hazai sörpiacot is, amelyet jelenleg a nagy nemzetközi sörgyárak uralnak, miközben a kézműves sörfőzdék alig várják, hogy a jelenleginél jobb helyzetbe kerüljenek.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés?

Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés? 

Kár lenne pusztán adóoptimalizációs eszközként tekinteni a bizalmi vagyonkezelésre, hiszen sokkal több ennél.

Jogi kisokos

Lakást venni tervezőasztalról? Új világ kezdődhet

Lakást venni tervezőasztalról? Új világ kezdődhet  

Új lakások építésekor elterjedt gyakorlattá vált azok tervezőasztalról történő értékesítése.

Gazdaság

Egészen új trend indult el a német cégvilágban

Egészen új trend indult el a német cégvilágban  

Kelet-európai cégek felvásárlási célpontjaivá váltak a német kis- és középvállalatok.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo