Nagy változások a Hinora Gorupnál

Tagügynökségekkel bővült a száz százalékban magyar tulajdonú Hinora Group, ami új ügynökségi brandet, arculatot és szervezeti felállást eredményezett. A bővülés során – meglévő reklámügynöksége mellé – megalapította a Positive Digital & Social nevű digitális ügynökségét, valamint tulajdonrészt vásárolt a Positive Communications PR ügynökségben. Új, ismert és elismert vezető szakemberek is érkeztek a reklámügynökségi csoporthoz.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A tevékenységét Positive by Hinora Group-ként folytató cég az elmúlt évek dinamikus fejlődése nyomán belépett a legnagyobb magyar ügynökségek elit ligájába. Positive by Hinora Group-ként folytatja működését a Hinora Group Communications. A 2001-ben alapított full service reklámügynökség nem csak új ügynökségi brandet vezet be, hanem teljes arculatváltáson is átesett, valamint működési struktúrája is gyökeresen átalakult. A cégcsoportot mostantól három tagügynökség alkotja, a Positive Advertising, a Positive Digital & Social, valamint a Positive PR.

Hinora Bálint

A reklámügynökségi csoport kreatív ágát, a Positive Advertisingot Nagy Márton társtulajdonosként és Creative Managing Partnerként irányítja a jövőben. A Positive Digital&Social Managing Partnere, a júniusban a cégcsoporthoz csatlakozó Kéri Gábor lett. Továbbá júliusban a Hinora 50 százalékos tulajdonrészt vásárolt a Positive Communications PR-ügynökségben, melynek köszönhetően Kerekes-Dancsok Regina – az ügynökség alapítója – a Positive PR-tagügynökséget ezentúl Managing Partnerként vezeti. A három tagügynökséget integráltan összefogó Positive by Hinora Group irányítását továbbra is Hinora Bálint végzi Group Managing Directorként.

Kerekes-Dancsok Regina

Az átalakulás kapcsán így fogalmazott a reklámügynökségi csoportot alapító Hinora Ferenc, aki egyben a Magyar Marketing Szövetség elnöke: „Büszkék vagyunk a múltunkra, az eddig elért eredményeinkre. Jövőre leszünk 18 évesek, és az elmúlt éveink csak a bővülésről szóltak. Itt az ideje, hogy vezető kollégáink kerüljenek jobban reflektorfénybe, és a piac is tudomást szerezzen a fejlődésünkről. Az új ügynökségi brand bevezetése egyben egy filozófia és értékrend-közvetítés is a megbízóink és a kollégáink irányába. Mi vagyunk az az ügynökségi cégcsoport, akinek lételeme a pozitív gondolkodás, hozzáállás, ügyfélkiszolgálás és vállalati kultúra. Hiszünk abban, hogy a világot a pozitív dolgok viszik előre, hogy a legkisebb pozitív momentum is sorsfordító lehet: egy kedves szó, egy mosoly, vagy akár csak egy szimpatikus gesztus elég ahhoz, hogy magunk mögött hagyjunk egy problémát. Mi vagyunk a „pozitívosok”.”

Hinora Ferenc

Hinora Bálint, a reklámügynökségi csoport ügyvezetője így fogalmazott: „Ez eddigi történetünk egyik legfontosabb mérföldköve. Évek óta növekszik a reklámügynökségünk, amely 1,3 milliárd forintos forgalmával immár a legnagyobb hazai ügynökségek között foglal helyet. 2018-ban ráadásul még tovább fogunk bővülni, 1,7 milliárd forint árbevételt várunk, és már most azt látjuk, hogy a nyereségünk is jóval felülmúlja a 2017-es évet. Új tagügynökségeinktől is hasonló eredményességet várunk el. Az elmúlt években a reklámügynökségi munkáink mellett, full service szolgáltatásainknak köszönhetően, folyamatosan egyre több digitális és PR-megbízást kapunk. Ez indokolttá tette, hogy ezen tevékenységeinket fókuszáltan, tagügynökségekbe szervezzük a minél hatékonyabb és eredményesebb ügyfélkiszolgálás érdekében. Sokan még mindig a Hinora fivérekhez kötik az ügynökséget, de fontos elmondanunk, hogy a Positive by Hinora Group egy sok-sok tehetséges szakembernek munkát adó, full service ügynökségi csoport”

Kéri Gábor

A Positive by Hinora Group forgalma alapján bekerült a 15 legnagyobb, nyeresége alapján pedig a 10 legeredményesebb magyarországi reklámügynökség közé a Kreatív magazin októberi rangsora alapján. Állandó ügyfeleinek száma hozzávetőleg 60, ezek között találhatók a teljesség igénye nélkül olyan ismert brandek, mint a Naturprodukt (Dr Theiss, Lacalut, Parusan, stb.), a Bayer, a Gorenje, a Hyundai, a Corvin Plaza, a Duna Plaza, a Legrand, az UNIQA, a Mindig TV, a Lipóti Pékség, az IBUSZ, vagy épp a Tej Terméktanács.

Nagy Márton

Az ügynökséghez köthető az első hazai Influencer Festival ötlete és lebonyolítása, melyet hatalmas érdeklődés mellett, telt házzal rendeztek meg szeptemberben a Budapest Music Centerben. Az ügynökség menedzsmentje a forgalom és eredményesség további növekedését várja, valamint azt, hogy még a mostaninál is több jelentős márkával dolgozhassanak együtt a magyar és nemzetközi piacokon.

 

Véleményvezér

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.
Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben

Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben 

A betegek is pórul járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo