Nagy változások a Hinora Gorupnál

Tagügynökségekkel bővült a száz százalékban magyar tulajdonú Hinora Group, ami új ügynökségi brandet, arculatot és szervezeti felállást eredményezett. A bővülés során – meglévő reklámügynöksége mellé – megalapította a Positive Digital & Social nevű digitális ügynökségét, valamint tulajdonrészt vásárolt a Positive Communications PR ügynökségben. Új, ismert és elismert vezető szakemberek is érkeztek a reklámügynökségi csoporthoz.

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A tevékenységét Positive by Hinora Group-ként folytató cég az elmúlt évek dinamikus fejlődése nyomán belépett a legnagyobb magyar ügynökségek elit ligájába. Positive by Hinora Group-ként folytatja működését a Hinora Group Communications. A 2001-ben alapított full service reklámügynökség nem csak új ügynökségi brandet vezet be, hanem teljes arculatváltáson is átesett, valamint működési struktúrája is gyökeresen átalakult. A cégcsoportot mostantól három tagügynökség alkotja, a Positive Advertising, a Positive Digital & Social, valamint a Positive PR.

Hinora Bálint

A reklámügynökségi csoport kreatív ágát, a Positive Advertisingot Nagy Márton társtulajdonosként és Creative Managing Partnerként irányítja a jövőben. A Positive Digital&Social Managing Partnere, a júniusban a cégcsoporthoz csatlakozó Kéri Gábor lett. Továbbá júliusban a Hinora 50 százalékos tulajdonrészt vásárolt a Positive Communications PR-ügynökségben, melynek köszönhetően Kerekes-Dancsok Regina – az ügynökség alapítója – a Positive PR-tagügynökséget ezentúl Managing Partnerként vezeti. A három tagügynökséget integráltan összefogó Positive by Hinora Group irányítását továbbra is Hinora Bálint végzi Group Managing Directorként.

Kerekes-Dancsok Regina

Az átalakulás kapcsán így fogalmazott a reklámügynökségi csoportot alapító Hinora Ferenc, aki egyben a Magyar Marketing Szövetség elnöke: „Büszkék vagyunk a múltunkra, az eddig elért eredményeinkre. Jövőre leszünk 18 évesek, és az elmúlt éveink csak a bővülésről szóltak. Itt az ideje, hogy vezető kollégáink kerüljenek jobban reflektorfénybe, és a piac is tudomást szerezzen a fejlődésünkről. Az új ügynökségi brand bevezetése egyben egy filozófia és értékrend-közvetítés is a megbízóink és a kollégáink irányába. Mi vagyunk az az ügynökségi cégcsoport, akinek lételeme a pozitív gondolkodás, hozzáállás, ügyfélkiszolgálás és vállalati kultúra. Hiszünk abban, hogy a világot a pozitív dolgok viszik előre, hogy a legkisebb pozitív momentum is sorsfordító lehet: egy kedves szó, egy mosoly, vagy akár csak egy szimpatikus gesztus elég ahhoz, hogy magunk mögött hagyjunk egy problémát. Mi vagyunk a „pozitívosok”.”

Hinora Ferenc

Hinora Bálint, a reklámügynökségi csoport ügyvezetője így fogalmazott: „Ez eddigi történetünk egyik legfontosabb mérföldköve. Évek óta növekszik a reklámügynökségünk, amely 1,3 milliárd forintos forgalmával immár a legnagyobb hazai ügynökségek között foglal helyet. 2018-ban ráadásul még tovább fogunk bővülni, 1,7 milliárd forint árbevételt várunk, és már most azt látjuk, hogy a nyereségünk is jóval felülmúlja a 2017-es évet. Új tagügynökségeinktől is hasonló eredményességet várunk el. Az elmúlt években a reklámügynökségi munkáink mellett, full service szolgáltatásainknak köszönhetően, folyamatosan egyre több digitális és PR-megbízást kapunk. Ez indokolttá tette, hogy ezen tevékenységeinket fókuszáltan, tagügynökségekbe szervezzük a minél hatékonyabb és eredményesebb ügyfélkiszolgálás érdekében. Sokan még mindig a Hinora fivérekhez kötik az ügynökséget, de fontos elmondanunk, hogy a Positive by Hinora Group egy sok-sok tehetséges szakembernek munkát adó, full service ügynökségi csoport”

Kéri Gábor

A Positive by Hinora Group forgalma alapján bekerült a 15 legnagyobb, nyeresége alapján pedig a 10 legeredményesebb magyarországi reklámügynökség közé a Kreatív magazin októberi rangsora alapján. Állandó ügyfeleinek száma hozzávetőleg 60, ezek között találhatók a teljesség igénye nélkül olyan ismert brandek, mint a Naturprodukt (Dr Theiss, Lacalut, Parusan, stb.), a Bayer, a Gorenje, a Hyundai, a Corvin Plaza, a Duna Plaza, a Legrand, az UNIQA, a Mindig TV, a Lipóti Pékség, az IBUSZ, vagy épp a Tej Terméktanács.

Nagy Márton

Az ügynökséghez köthető az első hazai Influencer Festival ötlete és lebonyolítása, melyet hatalmas érdeklődés mellett, telt házzal rendeztek meg szeptemberben a Budapest Music Centerben. Az ügynökség menedzsmentje a forgalom és eredményesség további növekedését várja, valamint azt, hogy még a mostaninál is több jelentős márkával dolgozhassanak együtt a magyar és nemzetközi piacokon.

 

Véleményvezér

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten 

Kitoloncolják őket, ha mégis jönnének.
Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre

Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre 

Szijjártó Péter szerint szabad a szerelem Magyarországon.
Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda 

Pokorni Zoltán annak idején kéz levágást ígért azoknak, akik lopnak.
Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással

Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással 

Orosz-magyar közös titkosszolgálati akció?
A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo