Nagy változások a Hinora Gorupnál

Tagügynökségekkel bővült a száz százalékban magyar tulajdonú Hinora Group, ami új ügynökségi brandet, arculatot és szervezeti felállást eredményezett. A bővülés során – meglévő reklámügynöksége mellé – megalapította a Positive Digital & Social nevű digitális ügynökségét, valamint tulajdonrészt vásárolt a Positive Communications PR ügynökségben. Új, ismert és elismert vezető szakemberek is érkeztek a reklámügynökségi csoporthoz.

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A tevékenységét Positive by Hinora Group-ként folytató cég az elmúlt évek dinamikus fejlődése nyomán belépett a legnagyobb magyar ügynökségek elit ligájába. Positive by Hinora Group-ként folytatja működését a Hinora Group Communications. A 2001-ben alapított full service reklámügynökség nem csak új ügynökségi brandet vezet be, hanem teljes arculatváltáson is átesett, valamint működési struktúrája is gyökeresen átalakult. A cégcsoportot mostantól három tagügynökség alkotja, a Positive Advertising, a Positive Digital & Social, valamint a Positive PR.

Hinora Bálint

A reklámügynökségi csoport kreatív ágát, a Positive Advertisingot Nagy Márton társtulajdonosként és Creative Managing Partnerként irányítja a jövőben. A Positive Digital&Social Managing Partnere, a júniusban a cégcsoporthoz csatlakozó Kéri Gábor lett. Továbbá júliusban a Hinora 50 százalékos tulajdonrészt vásárolt a Positive Communications PR-ügynökségben, melynek köszönhetően Kerekes-Dancsok Regina – az ügynökség alapítója – a Positive PR-tagügynökséget ezentúl Managing Partnerként vezeti. A három tagügynökséget integráltan összefogó Positive by Hinora Group irányítását továbbra is Hinora Bálint végzi Group Managing Directorként.

Kerekes-Dancsok Regina

Az átalakulás kapcsán így fogalmazott a reklámügynökségi csoportot alapító Hinora Ferenc, aki egyben a Magyar Marketing Szövetség elnöke: „Büszkék vagyunk a múltunkra, az eddig elért eredményeinkre. Jövőre leszünk 18 évesek, és az elmúlt éveink csak a bővülésről szóltak. Itt az ideje, hogy vezető kollégáink kerüljenek jobban reflektorfénybe, és a piac is tudomást szerezzen a fejlődésünkről. Az új ügynökségi brand bevezetése egyben egy filozófia és értékrend-közvetítés is a megbízóink és a kollégáink irányába. Mi vagyunk az az ügynökségi cégcsoport, akinek lételeme a pozitív gondolkodás, hozzáállás, ügyfélkiszolgálás és vállalati kultúra. Hiszünk abban, hogy a világot a pozitív dolgok viszik előre, hogy a legkisebb pozitív momentum is sorsfordító lehet: egy kedves szó, egy mosoly, vagy akár csak egy szimpatikus gesztus elég ahhoz, hogy magunk mögött hagyjunk egy problémát. Mi vagyunk a „pozitívosok”.”

Hinora Ferenc

Hinora Bálint, a reklámügynökségi csoport ügyvezetője így fogalmazott: „Ez eddigi történetünk egyik legfontosabb mérföldköve. Évek óta növekszik a reklámügynökségünk, amely 1,3 milliárd forintos forgalmával immár a legnagyobb hazai ügynökségek között foglal helyet. 2018-ban ráadásul még tovább fogunk bővülni, 1,7 milliárd forint árbevételt várunk, és már most azt látjuk, hogy a nyereségünk is jóval felülmúlja a 2017-es évet. Új tagügynökségeinktől is hasonló eredményességet várunk el. Az elmúlt években a reklámügynökségi munkáink mellett, full service szolgáltatásainknak köszönhetően, folyamatosan egyre több digitális és PR-megbízást kapunk. Ez indokolttá tette, hogy ezen tevékenységeinket fókuszáltan, tagügynökségekbe szervezzük a minél hatékonyabb és eredményesebb ügyfélkiszolgálás érdekében. Sokan még mindig a Hinora fivérekhez kötik az ügynökséget, de fontos elmondanunk, hogy a Positive by Hinora Group egy sok-sok tehetséges szakembernek munkát adó, full service ügynökségi csoport”

Kéri Gábor

A Positive by Hinora Group forgalma alapján bekerült a 15 legnagyobb, nyeresége alapján pedig a 10 legeredményesebb magyarországi reklámügynökség közé a Kreatív magazin októberi rangsora alapján. Állandó ügyfeleinek száma hozzávetőleg 60, ezek között találhatók a teljesség igénye nélkül olyan ismert brandek, mint a Naturprodukt (Dr Theiss, Lacalut, Parusan, stb.), a Bayer, a Gorenje, a Hyundai, a Corvin Plaza, a Duna Plaza, a Legrand, az UNIQA, a Mindig TV, a Lipóti Pékség, az IBUSZ, vagy épp a Tej Terméktanács.

Nagy Márton

Az ügynökséghez köthető az első hazai Influencer Festival ötlete és lebonyolítása, melyet hatalmas érdeklődés mellett, telt házzal rendeztek meg szeptemberben a Budapest Music Centerben. Az ügynökség menedzsmentje a forgalom és eredményesség további növekedését várja, valamint azt, hogy még a mostaninál is több jelentős márkával dolgozhassanak együtt a magyar és nemzetközi piacokon.

 

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo