Hiedelem cikkek


Higgyen a gyerek a Mikulásban

Higgyen a gyerek a Mikulásban 

A magyar szülők 71 százaléka jobbnak tartja, ha gyermekük hisz a Mikulásban és a hasonló mitikus, mesés figurákban – derül ki az NN Biztosító reprezentatív felméréséből. Leginkább a magasabb végzettségű és rendszeresen megtakarító szülők vélekednek így, ők az átlagosnál is jobban igyekeznek támogatni gyermekük képzeletvilágát, hogy minél tovább higgyenek a különféle mesés lényekben.
Péntek 13: tényleg rossz az üzletnek

Péntek 13: tényleg rossz az üzletnek 

Ha 13-a péntekre esik, szerte a világban szerencsétlen napnak tartják és bizony az üzleti életben nem is alaptalanul. Minden alkalommal mikor így jön ki a naptárban, több százmillió dolláros veszteség éri a cégeket a babonás emberek hiszékenysége miatt.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Úton a klímasemlegesség felé

Úton a klímasemlegesség felé 

A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport mind a 14 országára vonatkozóan.

Pénzszerzés

Már két hét diákmunkával is összejöhet egy Sziget bérlet

Már két hét diákmunkával is összejöhet egy Sziget bérlet 

Vége a tanításnak. A két és fél hónapos nyári szünetben felpezsdül a diákmunka-szektor is, ilyenkor tetőzik a jelentkezések száma.

Gazdaság

Már két hét diákmunkával is összejöhet egy Sziget bérlet

Már két hét diákmunkával is összejöhet egy Sziget bérlet 

Vége a tanításnak. A két és fél hónapos nyári szünetben felpezsdül a diákmunka-szektor is, ilyenkor tetőzik a jelentkezések száma.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo