Higgyen a gyerek a Mikulásban

A magyar szülők 71 százaléka jobbnak tartja, ha gyermekük hisz a Mikulásban és a hasonló mitikus, mesés figurákban – derül ki az NN Biztosító reprezentatív felméréséből. Leginkább a magasabb végzettségű és rendszeresen megtakarító szülők vélekednek így, ők az átlagosnál is jobban igyekeznek támogatni gyermekük képzeletvilágát, hogy minél tovább higgyenek a különféle mesés lényekben.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A magyar szülők túlnyomó többsége tartja jobbnak, hogy a gyermekek minél tovább higgyenek a Mikulásban és a mitikus alakokban – derül ki az NN Biztosító reprezentatív kutatásából.  Összesen a szülők 71 százaléka vélekedik így, és próbálja támogatni gyermeke képzeletvilágát. Ezzel szemben csupán 11 százalék mondja azt, hogy egyáltalán nem, és 18 százalék, hogy inkább nem ért ezzel egyet. Szerintük nem jó, ha a gyerekeket olyan tévhitekben ringatjuk, mint hogy létezik a fogtündér vagy épp a Mikulás.

Hisznek benne - Kép:sxc

Érdekes módon a vagyoni helyzet és a végzettség is szerepet játszik abban, hogy a szülő mennyire tartja fontosnak, hogy gyermeke higgyen a mesevilágban. A felmérés szerint az átlagosnál is inkább támogatják ebben gyereküket azok, akik magasabb végzettséggel rendelkeznek, és rendszeresen tesznek félre legalább 30 ezer forintot havi jövedelmükből.

Babonák és üzlet – fontosabb, mint hinnénk!
Az év elejéhez kötődő babonáknak se szeri se száma – együnk lencsét, ne együnk halat, ne teregessünk, de szennyes ruha se maradjon a nyakunkon. Bármilyen meglepő, az emberek jelenetős részénél az üzleti életben is meghatározóak bizonyos babonák.
„Nem meglepő módon azok a szülők a legaktívabbak, akiknek van 3–6 év közti gyermekük: közülük majdnem 80 százalék szeretné, ha gyermeke hinne a Mikulásban és más meselényekben” – mondta Nemes-Szabó Zsuzsanna, az NN Biztosító márka- és marketingkommunikációs vezetője. Szerinte számos oka lehet, hogy a legtöbb szülő hangsúlyt fektet a gyermeki képzeletre: ilyen például a kreativitás fejlődése vagy épp a boldogság, amit egy jó mese nyújthat.

Az eredmények arra is rámutatnak, hogy a szülők 73 százaléka fontosnak érzi, hogy gyermeke továbbtanuljon, és 81 százalék szeretné, hogy gyermeke minél hamarabb önálló legyen. Ezen a téren azonban van még tér a fejlődésre, hiszen mindössze a családok felének van olyan megtakarítása, amellyel kifejezetten a gyermekét szeretné támogatni. Ebben nyújthat segítséget az NN Biztosító Életkapu programja, amely a felsőoktatással kapcsolatos kiadások fedezésében is fontos támogatást jelenthet. A tudatos felkészülést segítő megoldás minden fontosabb élethelyzetben jól jöhet, legyen szó nem állami finanszírozású oktatásról, az első lakás vásárlásának támogatásáról vagy gyermekeink álmainak megvalósításáról.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo