Babona cikkek


Nem babona, péntek 13-a veszélyes

Nem babona, péntek 13-a veszélyes 

Péntek 13.: Valóban több a kár, vagy ez csak babona?
Higgyen a gyerek a Mikulásban

Higgyen a gyerek a Mikulásban 

A magyar szülők 71 százaléka jobbnak tartja, ha gyermekük hisz a Mikulásban és a hasonló mitikus, mesés figurákban – derül ki az NN Biztosító reprezentatív felméréséből. Leginkább a magasabb végzettségű és rendszeresen megtakarító szülők vélekednek így, ők az átlagosnál is jobban igyekeznek támogatni gyermekük képzeletvilágát, hogy minél tovább higgyenek a különféle mesés lényekben.
Péntek 13: tényleg rossz az üzletnek

Péntek 13: tényleg rossz az üzletnek 

Ha 13-a péntekre esik, szerte a világban szerencsétlen napnak tartják és bizony az üzleti életben nem is alaptalanul. Minden alkalommal mikor így jön ki a naptárban, több százmillió dolláros veszteség éri a cégeket a babonás emberek hiszékenysége miatt.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Pénzszerzés

Részletek a kormány új csodafegyveréről

Részletek a kormány új csodafegyveréről  

Hétfőtől hét termék egységesen 3 százalékos fix kamattal érhető el a hazai vállalkozásoknak a Széchenyi Kártya Program keretében.

Cégblog

Hónapok óta nem jött ilyen gyenge japán adat

Hónapok óta nem jött ilyen gyenge japán adat  

A japán gazdasági teljesítmény lassuló ütemben nőtt szeptemberben.

Gazdaság

Részletek a kormány új csodafegyveréről

Részletek a kormány új csodafegyveréről  

Hétfőtől hét termék egységesen 3 százalékos fix kamattal érhető el a hazai vállalkozásoknak a Széchenyi Kártya Program keretében.

Infokom

Milliókba kerülhet egy gyenge jelszó

Milliókba kerülhet egy gyenge jelszó  

Ma már egyre gyakrabban kerülnek célkeresztbe a gyárak, és a kritikus infrastruktúra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo