Heineken cikkek


Új világ jön a Heinekennél

Új világ jön a Heinekennél 

Világszerte csökkentik az energiafelhasználást és a karbonlábnyomot.
Lecsaptak a Heinekenre, bírság lett az ügy vége

Lecsaptak a Heinekenre, bírság lett az ügy vége  

A sörválaszték szűkítése miatt 15 millió forintra bírságolta meg a GVH a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt.-t, egyben kötelezte megfelelési program kialakítására.
Ez ám az üzlet: egy euróért szabadult meg a nagy sörgyártó orosz érdekeltségétől

Ez ám az üzlet: egy euróért szabadult meg a nagy sörgyártó orosz érdekeltségétől  

A Heineken holland söripari vállalat adta el oroszországi leányvállalatának összes részvényét az orosz hátterű Arnest csoportnak.
Így látja a piacot a világ második legnagyobb sörgyártó cége

Így látja a piacot a világ második legnagyobb sörgyártó cége 

Növekvő első negyedéves árbevételről számolt be a Heineken.
Hatósági vizsgálat a Kentucky Fried Chickennél és a Burger Kingnél

Hatósági vizsgálat a Kentucky Fried Chickennél és a Burger Kingnél 

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) több hónapnyi türelmi időt követően megindította első versenyfelügyeleti eljárásait a vendéglátóipari italbeszerzésekre vonatkozó új szabályozás érvényesítésére, két nagy gyorsétterem-lánccal - Kentucky Fried Chicken, Burger King - és három sörgyárral - Dreher, Borsodi, Heineken- szemben is vizsgálat indult - közölte a GVH.
Új kihívások előtt az élelmiszeripar - szokatlan üzleti lépések sikeres példái

Új kihívások előtt az élelmiszeripar - szokatlan üzleti lépések sikeres példái 

Miért készít vegán terméket egy húscég, és gyárt magának felvágottat egy kereskedő?  Mit keres a brazíliai őserdőben egy európai gyümölcslégyártó, és Kastélyosdombón egy söripari óriás? Az újszerű üzleti gondolkodásra mutatott példákat a Magyar Termék Nonprofit Kft. Agóra konferenciája, amelyen az előadók másokat is arra ösztönöztek, hogy a siker érdekében érdemes „kilépni a dobozból”.   
Megbírságolták a Heinekent – ez volt a gond

Megbírságolták a Heinekent – ez volt a gond 

A Gazdasági Versenyhivatal 75 millió forintra bírságolta a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt.-t.
Így áll a hazai sörpiac

Így áll a hazai sörpiac 

A hazai sörfogyasztás az utóbbi években stagnált a KSH adatai szerint. A hazai termelők egyre többféle „licenc-sört” gyártanak, magas az import, emellett egyre több kézműves sörfőzde lép be a piacra, színesítve a kínálatot. Az elmúlt hónapok során nagy sajtóvisszhangot keltett a Heineken és a Csíki Sör közötti „harc”. A kedélyek mára lenyugodtak, így érdemes tárgyilagosan megvizsgálni, hogy miként alakult az elmúlt években a magyar sörpiac.
Kicsik kontra nagyok

Kicsik kontra nagyok 

Csatát lehet nyerni, de háborút nem, azaz a helyben aratott győzelem még nem vezet automatikusan világsikerhez – tömören így foglalható össze az elmúlt hónapok nagy sörvédő háborújának lényege. A Piac & Profit a csíki sörök összecsapása és váratlan kibékülése kapcsán feleleveníti a legemlékezetesebb eseteket a magyar cégek multikkal vívott harcaiból.
Több szerepben, egy erkölccsel

Több szerepben, egy erkölccsel 

Mindannyian több szerepben "játszunk" a világban, polgárok, fogyasztók, szülők, kollégák, cégvezetők vagyunk, és képtelenség, hogy ezeket a funkciókat teljesen eltérő erkölcsi normákkal töltsük be. Felelősségteljesnek kell lennünk minden szerepünkben – hangzott el a hetedik Fenntarthatósági Csúcs konferencia üzleti szektor felelősségéről szóló paneljében.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

A vállalkozások 10 százaléka sem gondoskodott az utódlásról

A vállalkozások 10 százaléka sem gondoskodott az utódlásról 

Nem lehet elég korán kezdeni a pénzügyi tudatosságra nevelést.

Jogi kisokos

Egy hónapot adtak a Temunak

Egy hónapot adtak a Temunak  

Az uniós fogyasztóvédelmi hatóságok egymással együttműködve lépnek fel a Temu fogyasztók széles körét érintő jogsértő gyakorlataival szemben.

Cégblog

32 400 forintos átlagdíjjal startolt az idei év végi kötelezőkampány

32 400 forintos átlagdíjjal startolt az idei év végi kötelezőkampány 

A személygépkocsival rendelkező ügyfelek 32 400 forintos átlagdíjon kötöttek új szerződést.

Klímablog

Sokkoló eredmény: mosás után is marad a ruhában mérgező vegyianyag

Sokkoló eredmény: mosás után is marad a ruhában mérgező vegyianyag 

A Tudatos Vásárlók Egyesülete a fehérneműkben található káros vegyianyag tartalom kapcsán annak járt utána, mosással csökken-e a mérgező anyagok mennyisége a textilekben.

Infokom

Mit várhatnak a hazai cégek a mesterséges intelligenciától?

Mit várhatnak a hazai cégek a mesterséges intelligenciától? 

A GVH közzétette piacelemzését a mesterséges intelligenciáról, melyben a technológia piaci versenyre és a fogyasztókra gyakorolt hatásait vizsgálta.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo