Heineken cikkek
Új világ jön a Heinekennél
Világszerte csökkentik az energiafelhasználást és a karbonlábnyomot.
Lecsaptak a Heinekenre, bírság lett az ügy vége
A sörválaszték szűkítése miatt 15 millió forintra bírságolta meg a GVH a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt.-t, egyben kötelezte megfelelési program kialakítására.
Ez ám az üzlet: egy euróért szabadult meg a nagy sörgyártó orosz érdekeltségétől
A Heineken holland söripari vállalat adta el oroszországi leányvállalatának összes részvényét az orosz hátterű Arnest csoportnak.
Így látja a piacot a világ második legnagyobb sörgyártó cége
Növekvő első negyedéves árbevételről számolt be a Heineken.
Hatósági vizsgálat a Kentucky Fried Chickennél és a Burger Kingnél
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) több hónapnyi türelmi időt követően megindította első versenyfelügyeleti eljárásait a vendéglátóipari italbeszerzésekre vonatkozó új szabályozás érvényesítésére, két nagy gyorsétterem-lánccal - Kentucky Fried Chicken, Burger King - és három sörgyárral - Dreher, Borsodi, Heineken- szemben is vizsgálat indult - közölte a GVH.
Új kihívások előtt az élelmiszeripar - szokatlan üzleti lépések sikeres példái
Miért készít vegán terméket egy húscég, és gyárt magának felvágottat egy kereskedő? Mit keres a brazíliai őserdőben egy európai gyümölcslégyártó, és Kastélyosdombón egy söripari óriás? Az újszerű üzleti gondolkodásra mutatott példákat a Magyar Termék Nonprofit Kft. Agóra konferenciája, amelyen az előadók másokat is arra ösztönöztek, hogy a siker érdekében érdemes „kilépni a dobozból”.
Megbírságolták a Heinekent – ez volt a gond
A Gazdasági Versenyhivatal 75 millió forintra bírságolta a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt.-t.
Így áll a hazai sörpiac
A hazai sörfogyasztás az utóbbi években stagnált a KSH adatai szerint. A hazai termelők egyre többféle „licenc-sört” gyártanak, magas az import, emellett egyre több kézműves sörfőzde lép be a piacra, színesítve a kínálatot. Az elmúlt hónapok során nagy sajtóvisszhangot keltett a Heineken és a Csíki Sör közötti „harc”. A kedélyek mára lenyugodtak, így érdemes tárgyilagosan megvizsgálni, hogy miként alakult az elmúlt években a magyar sörpiac.
Kicsik kontra nagyok
Csatát lehet nyerni, de háborút nem, azaz a helyben aratott győzelem még nem vezet automatikusan világsikerhez – tömören így foglalható össze az elmúlt hónapok nagy sörvédő háborújának lényege. A Piac & Profit a csíki sörök összecsapása és váratlan kibékülése kapcsán feleleveníti a legemlékezetesebb eseteket a magyar cégek multikkal vívott harcaiból.
Több szerepben, egy erkölccsel
Mindannyian több szerepben "játszunk" a világban, polgárok, fogyasztók, szülők, kollégák, cégvezetők vagyunk, és képtelenség, hogy ezeket a funkciókat teljesen eltérő erkölcsi normákkal töltsük be. Felelősségteljesnek kell lennünk minden szerepünkben – hangzott el a hetedik Fenntarthatósági Csúcs konferencia üzleti szektor felelősségéről szóló paneljében.