Házhoz menő szelektív hulladék cikkek


Felére kéne csökkennie a lerakott szerves hulladékot, de gyorsan

Felére kéne csökkennie a lerakott szerves hulladékot, de gyorsan 

A lerakott szerves hulladék mennyiségét 2016-ra az 1995-ös mennyiség 35 százalékával, 2020-ra pedig 50 százalékával kell csökkenteni Magyarországon - mondta a Földművelésügyi Minisztérium (FM) környezetügyért, agrárfejlesztésért és hungarikumokért felelős államtitkára. Jövő évtől nekilátunk.
Évi 300 kiló hulladékot termel minden magyar

Évi 300 kiló hulladékot termel minden magyar 

Jövőre személyenként havi 150 forinttal drágul a szemét elszállítása, mert az EU elvárása, hogy minél kevesebb háztartási hulladék kerüljön lerakóba, és egyre nagyobb arányban hasznosuljon.
A jövőben nem kell kivinni a szemetet?

A jövőben nem kell kivinni a szemetet? 

Egész Budapesten úgynevezett házhoz menő szelektív hulladékgyűjtési rendszert alakítana ki a főváros; az erről szóló uniós projekt benyújtásáról tegnap 27 igen szavazattal, 1 tartózkodás mellett döntött a Fővárosi Közgyűlés.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Pénzügyeik miatt szoronganak a magyarok

Pénzügyeik miatt szoronganak a magyarok  

57 ezer forint: ennyi a havi átlagos megtakarítása egy magyar felnőttnek.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Klímablog

Új támogatásra pályázhatnak a cégek

Új támogatásra pályázhatnak a cégek 

Januártól új támogatás segíti a környezeti károk mérséklésében közreműködő vállalkozásokat.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo