Hálózatkutatás cikkek


Kertész János: társadalmi fertőzés

Kertész János: társadalmi fertőzés 

Ma minden „virális”, képes futótűzszerűen, megosztásokkal terjedni. Összekapcsolódott világban élünk: létünk minden aspektusa valamilyen online rendszerre van rákötve, amely ontja az adatokat. Ezek aranybányát jelentenek Kertész Jánosnak, aki csaknem két évtizede foglalkozik hálózatokkal. A CEU professzorát kérdeztük korrupcióról, közösségi médiáról, influencerekről, káoszelméletről.
Kertész János: hihetetlen pontossággal követhető a felhasználó

Kertész János: hihetetlen pontossággal követhető a felhasználó 

Ma minden „virális”, képes futótűzszerűen, megosztásokkal terjedni. Összekapcsolódott világban élünk: létünk minden aspektusa valamilyen online rendszerre van rákötve, amely ontja az adatokat. Ezek aranybányát jelentenek Kertész Jánosnak, aki csaknem két évtizede foglalkozik hálózatokkal. A CEU professzorát kérdeztük korrupcióról, közösségi médiáról, influencerekről, káoszelméletről.
3 milliárdból kutathat hálózatokat az MTA és a CEU

3 milliárdból kutathat hálózatokat az MTA és a CEU 

A Magyar Tudományos Akadémia, a CEU és a prágai Károly Egyetem együttműködésében megvalósuló hatéves hálózatkutatási program nyerte az Európai Kutatási Tanács 10 millió eurós támogatását.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra  

A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a finanszírozott összeg tekintetében, miközben a szerződések száma visszaesett.

Klímablog

Ráharaptak a cégek az energetikai pályázatokra

Ráharaptak a cégek az energetikai pályázatokra  

100 milliárd forint felett jár a Jedlik Ányos Energetikai Programra beérkezett pályázatok összértéke.

Társadalom

Luxizás: kiderült, mi szúrja a magyarok szemét

Luxizás: kiderült, mi szúrja a magyarok szemét  

Nem telhet el úgy egy nyár, hogy ne kerülne a politikai napirend frontvonalába a “luxizás”.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo