Gépjármű-biztosítás cikkek


Mit tegyünk, ha gond van a gépjármű-biztosításunkkal?

Mit tegyünk, ha gond van a gépjármű-biztosításunkkal? 

Gépjármű-biztosítást kötése után is előfordulhatnak olyan helyzetek, amikor kifogással kell élnünk a megrendelt szolgáltatás kapcsán. Jogorvoslati lehetőséggel is élhetünk, ha a panaszunkra nem kapunk kielégítő visszajelzést.
Már csak az inflációt követi a casco drágulása

Már csak az inflációt követi a casco drágulása 

A Netrisk.hu adatai szerint 2017 első félévében a személyautók átlagos cascódíja 77 600 forint volt, ami mindössze 2,1 százalékkal magasabb a 2016 hasonló időszakában mért 76 000 forintos szintnél. Két év alatt jelentősen, 20-ról 30 százalékra emelkedett azoknak az autósoknak az aránya, akik a casco mellé valamilyen kiegészítő biztosítást, elsősorban üvegkár önrészét kiváltó vagy autósegély biztosítást is kötöttek. További pozitív fejlemény, hogy egy év alatt 42-ről 51 százalékra nőtt a legkedvezőbb (10 százalék vagy 50 ezer forintos) önrészt választók aránya.
Idén tízből hét autós már év közben válthat kötelezőt

Idén tízből hét autós már év közben válthat kötelezőt 

A Netrisk.hu adatai szerint 2017 első félévében a személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak (kgfb) átlagdíja 34 500 forint volt, ami 8,5 százalékkal magasabb a 2016 hasonló időszakában mért 31 800 forintos szintnél. Az év eleje óta ugyanakkor érdemi változás már nem tapasztalható a díjak mértékében. Az összes kgfb-kötésnek immár mintegy 66 százalékát teszik ki az évközi szerződések, melyek négyötödén öt biztosító: az Allianz, a K&H, az Union, az Aegon és a Wáberer osztozik.
Biztató növekedés a biztosítási piacon

Biztató növekedés a biztosítási piacon 

2016-ban több mint 5 százalékkal bővült a hazai biztosítási piac, a díjbevétel az egy évvel korábbi 875,8 milliárd forintról 920,6 milliárd forintra emelkedett – tette közzé a tavalyi előzetes adatokat a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) szerdán.
Kgfb: már nem akkora üzlet a váltás

Kgfb: már nem akkora üzlet a váltás 

Ezen a héten minden érintett autósnak meg kellett kapnia a következő időszakra vonatkozó díjértesítőjét a biztosítójától. A Netrisk.hu az év végi évfordulós vizsgált szerződések 77 százalékában magasabb indexdíjat kapott ajánlatként az idei időszakhoz képest, több mint negyedük esetében az emelkedés meghaladta a 2500 forintot.
Stabilizálódni látszik a biztosítási piac

Stabilizálódni látszik a biztosítási piac 

Hosszú idő után először tudott erősödni a biztosítási piac 2013 első negyedévében. A minimális, mindössze 1,3 százalékos növekedés a szerény, tavalyi bázishoz képest 6,6 százalékkal bővülő életbiztosítási piacnak volt köszönhető – tette közzé a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) a 2013-as első negyedéves adatokat.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Bővülő hiteltermékek az MFB-nél

Bővülő hiteltermékek az MFB-nél 

Elindult a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram.

Költségkímélés

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok 

Nemcsak az öngondoskodás egyik alappillérét jelentő nyugdíjbiztosítások, de a kockázati életbiztosítások is egyre népszerűbbek valamennyi korosztályban.

Pénzszerzés

Nagyon bejött az egyik ösztöndíjprogram

Nagyon bejött az egyik ösztöndíjprogram 

Nagy az érdeklődés a kisgyermeknevelő képzésekben résztvevők ösztöndíj-támogatása iránt.

Klímablog

Újabb pusztító viharokat várnak itthon a meteorológusok

Újabb pusztító viharokat várnak itthon a meteorológusok 

Extrém időjárás: a klímaváltozás miatt a múlt hetihez hasonló viharokra, hőmérsékleti rekordokra kell számítanunk.

Társadalom

Ezért menekülnek a magyarok az államiból a magánegészségügybe

Ezért menekülnek a magyarok az államiból a magánegészségügybe  

Tovább nőtt az állami és a magán szakorvosi ellátások megítélése közötti különbség egy országos kutatás eredményei alapján.

Infokom

Mesterséges intelligencia: mi a helyzet az adatkezeléssel?

Mesterséges intelligencia: mi a helyzet az adatkezeléssel?  

A magyarok túlnyomó többsége már most ismeri a technológia alapjait, és bízik benne, hogy a vállalatok felelősen használják az adatokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo