Földi Miklós cikkek
![A Brut-hatás, avagy az orruknál fogva vezetni a vásárlókat](https://piacesprofit.hu/i/c/e/1/0/4/1/b/9/6/4/d/c/8/1/2/e/4/0/f/6/a-brut-hatas-avagy-az-orruknal-fogva-vezetni-a-vasarlokat_md.jpg)
A Brut-hatás, avagy az orruknál fogva vezetni a vásárlókat
Tudtad, hogy a szaglásunk fontos részét képezik a memóriánknak? Az illatok alapján vagyunk képesek a legkönnyebb és leggyorsabban felidézni automatikusan nagyon régi emlékeket.
![A reklámipar korszakai](https://piacesprofit.hu/i/7/f/4/4/0/9/4/c/9/7/3/6/4/a/e/f/c/b/e/d/a-reklamipar-korszakai_md.jpg)
A reklámipar korszakai
Ma már reklám nélkül nemigen lehet sikeres egyetlen vállalkozás sem, ez az iparág azonban sok cégvezető szemében még mindig kissé misztikus homályba burkolózik. Ha meg akarjuk érteni a reklámipar jelenlegi trendjeit és ajánlásait, érdemes egy gyors pillantást vetni, hogy milyen trendek uralkodtak az elmúlt 50–70 év marketingtörténetében.
![Az ütős marketing öt alapelve](https://piacesprofit.hu/i/c/9/f/d/b/6/3/4/7/f/3/d/3/9/8/f/4/7/6/0/az-utos-marketing-ot-alapelve_md.jpg)
Az ütős marketing öt alapelve
Hogyan lehet elmondani 5 mondatban, hogy mi a marketing célja, hogyan legyen ütős és eredményes, és közben költséghatékony a kampányod? Ismerd meg John Jantsch szigszalag-marketing modelljét.
![Hiába a sok eladás, ha nincs, aki kezelje a pénzügyeket](https://piacesprofit.hu/i/8/4/c/0/9/e/6/3/3/5/f/9/3/b/2/4/5/1/a/b/hiaba-a-sok-eladas-ha-nincs-aki-kezelje-a-penzugyeket_md.jpg)
Hiába a sok eladás, ha nincs, aki kezelje a pénzügyeket
Vállalkozóként fontos cél, hogy jól működő rendszer álljon szolgáltatásunk vagy termékünk mögött. Hiába a sok eladás, ha nincs, aki feldolgozza, kezelje a reklamációt, kommunikáljon az ügyféllel vagy foglalkozzon a pénzügyekkel.
![Hogyan lőhetjük be az árat helyesen?](https://piacesprofit.hu/i/d/3/9/6/b/d/f/2/6/5/3/b/5/b/4/1/c/9/6/9/hogyan-lohetjuk-be-az-arat-helyesen_md.jpg)
Hogyan lőhetjük be az árat helyesen?
A legtöbb vállalkozásnak nincs tudatos árstratégiája, legtöbbször 4-5 alapvetően hibás, de nagyon elterjedt módszer alapján “lövik be” az áraikat, és így gyakran lemondanak a magasabb profit tartalmú árazási lehetőségekről, megfosztva magukat a nyereség növelésétől. Földi Miklós szakértői segítségével megmutatjuk a hibákat és a lehetőségeket.