Földi Miklós cikkek
A Brut-hatás, avagy az orruknál fogva vezetni a vásárlókat
Tudtad, hogy a szaglásunk fontos részét képezik a memóriánknak? Az illatok alapján vagyunk képesek a legkönnyebb és leggyorsabban felidézni automatikusan nagyon régi emlékeket.
A reklámipar korszakai
Ma már reklám nélkül nemigen lehet sikeres egyetlen vállalkozás sem, ez az iparág azonban sok cégvezető szemében még mindig kissé misztikus homályba burkolózik. Ha meg akarjuk érteni a reklámipar jelenlegi trendjeit és ajánlásait, érdemes egy gyors pillantást vetni, hogy milyen trendek uralkodtak az elmúlt 50–70 év marketingtörténetében.
Az ütős marketing öt alapelve
Hogyan lehet elmondani 5 mondatban, hogy mi a marketing célja, hogyan legyen ütős és eredményes, és közben költséghatékony a kampányod? Ismerd meg John Jantsch szigszalag-marketing modelljét.
Hiába a sok eladás, ha nincs, aki kezelje a pénzügyeket
Vállalkozóként fontos cél, hogy jól működő rendszer álljon szolgáltatásunk vagy termékünk mögött. Hiába a sok eladás, ha nincs, aki feldolgozza, kezelje a reklamációt, kommunikáljon az ügyféllel vagy foglalkozzon a pénzügyekkel.
Hogyan lőhetjük be az árat helyesen?
A legtöbb vállalkozásnak nincs tudatos árstratégiája, legtöbbször 4-5 alapvetően hibás, de nagyon elterjedt módszer alapján “lövik be” az áraikat, és így gyakran lemondanak a magasabb profit tartalmú árazási lehetőségekről, megfosztva magukat a nyereség növelésétől. Földi Miklós szakértői segítségével megmutatjuk a hibákat és a lehetőségeket.