Fogyasztók cikkek

Akkorát javult a magyarok hangulata, amire még nem volt példa
A GKI felmérésének három évtizedes történetében még sosem fordult elő ekkora javulás.

Hajszállal javult a németek hangulata
Az elemzők által vártnál minimálisan nagyobb mértékben javult a nürnbergi GfK gazdaságkutató intézet augusztusi fogyasztói hangulatindexe.

Már érződik az energiaárak miatti kormányzati segítség a németek hangulatán
Javult a januárra vonatkozó fogyasztói hangulat Németországban a nürnbergi GfK piackutató intézet szerdán ismertetett felmérése szerint.

Harcolni kell a fogyasztók figyelméért
Egyre inkább meg kell küzdeniük a márkáknak a fogyasztói figyelemért, de nem mindegy, hogy azt milyen eszközökkel teszik. Az ADDICT Interactive és a MITTE Communications közös iparági felmérést készített, melyből kirajzolódik: a brandinget és a performance marketinget ötvöző kampányok értékesítéstámogatás, márkaismertség és költséghatékonyság terén is jóval nagyobb eredményességet hozhatnak.

4+1 marketingjóslat 2018-ra
2018-ban megállás nélkül „okosodnak” az eszközök, miközben még inkább szegmentálódnak a fogyasztók – mindeközben pedig a marketingeseknek gyorsan le kell követnünk a változásokat, sőt azok élére kell állniuk. A következőkben azt mutatjuk meg, hogy milyen trendeket várnak a Magyar Marketing Szövetség keretén belül működő Marketing Döntéshozók Klubja tagjai 2018-tól, és melyek lesznek az előttünk álló esztendő fő szakmai kihívásai.