Fogyasztási szokások cikkek


Drasztikusan és kíméletlenül alakítja át a fogyasztói szokásokat az infláció

Drasztikusan és kíméletlenül alakítja át a fogyasztói szokásokat az infláció 

Az áremelkedés miatt a fogyasztók többségének változtatnia kell a vásárlási szokásain - derül ki az EY 18 000 fő körében végzett nemzetközi felméréséből. Egyre többen spórolnak és váltanak olcsóbb termékekre, miközben vágynak a világjárvány alatt kihagyott élményekre.
Így éltek a magyarok, amikor még híre sem volt a koronavírusnak

Így éltek a magyarok, amikor még híre sem volt a koronavírusnak 

Átfogó tanulmányban mutatja be a Központi Statisztikai Hivatal a magyar háztartások fogyasztási szokásinak alakulását, amelyből többek között kiderült az is, még mindig élelmiszerre, lakásfelújításra és közlekedésre megy el a magyarok fizetésének döntő része. Persze az sem mindegy, hányan élnek egy háztartásban, de ami e nélkül is látszik, a magyar háztartásoknak csak a 16 százalékának volt havi megtakarítása 2018-ban. Mennyit költ egy nyugdíjas gyógyszerre? Mennyivel fogyaszt többet egy budapesti egy községben élőnél? Mennyi zöldséget és húst eszünk?
Beütött a karácsony a magyar vásárlóknál

Beütött a karácsony a magyar vásárlóknál 

Az elmúlt három évben lelkesedés tekintetében szinte semmi sem változott: idén is a 18-69 éves lakosság nyolctizede fog ajándékot vagy ahhoz szükséges alapanyagokat vásárolni – derül ki a Cofidis Hitel Monitor most közzétett adataiból.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Pénzszerzés

Rekordot döntött Elon Musk vagyona

Rekordot döntött Elon Musk vagyona 

Forbes magazin: Elon Musk vagyona elérte az 500 milliárd dollárt.

Infokom

Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt

Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt  

Miközben az AI-felkészültségünk javul, a mesterséges intelligencia iránti bizalmatlanságunk fokozódik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo