élelmiszerforgalom cikkek


Olaszország élelmiszer-folyosót akar Ukrajnából a globális élelmiszerválságot elkerülendő

Olaszország élelmiszer-folyosót akar Ukrajnából a globális élelmiszerválságot elkerülendő 

Az ukrajnai háború alakulásáról és az élelmiszerválság elkerüléséről egyeztetett Mario Draghi kormányfő bolgár kollégájával, Kiril Petkovval, akivel Rómában találkozott.
Túl a mélyponton a kiskereskedelem

Túl a mélyponton a kiskereskedelem 

Mérsékelten korrigálta a Központi Statisztikai Hivatal a július elején közölt előzetes májusi kiskereskedelmi adatot. Az eladások 2,2 százalékkal bővültek az esztendő ötödik havában, a korrekciót a nem élelmiszer jellegű termékek és az üzemanyagok fogyasztásának a gyorsbecslésben közöltnél lassabb növekedéséből okozta.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta

Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta 

Egyszerre jelent jogszabályi terhet és piaci lehetőséget az elektromos autók terjedése.

Cégblog

Már több mint 30 ezer használt mobilt adott el a Magyar Telekom

Már több mint 30 ezer használt mobilt adott el a Magyar Telekom 

2 évvel ezelőtti indulása óta már 30 ezernél is több felújított készüléket vásároltak a Magyar Telekom ügyfelei.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Gazdaság

Miért kísérletezik a cégek 85 százaléka AI stratégia nélkül?

Miért kísérletezik a cégek 85 százaléka AI stratégia nélkül? 

Magyar mesterséges intelligencia körkép 2025. Beszélgetés Dr. Barta Gergővel, a Deloitte vezető AI szakértőjével.

Infokom

Elveszett cégek a digitális világban

Elveszett cégek a digitális világban 

A kisvállalkozásoknak a gyakorlati útmutatás hiányzik az MI használatához egy kutatás szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo