édesipar cikkek


Keserédes helyzetben a magyar édességpiac

Keserédes helyzetben a magyar édességpiac  

Stagnáló piacon egyensúlyoz az édesipar a kihívások és lehetőségek között.
Miért drága a dubaji csoki?

Miért drága a dubaji csoki?  

Mi a titka?
Az Auchan is beszáll az őrületbe – mennyiségi korlátozással árulja a felkapott édességet

Az Auchan is beszáll az őrületbe – mennyiségi korlátozással árulja a felkapott édességet  

Akciós árral szállnak be a nagy Dubai csokoládécsatába.
Magára talált a magyar édességipar

Magára talált a magyar édességipar 

2012 óta folyamatos a magyarországi édesipari vállalkozások árbevételének növekedése – derül ki az OPTEN céginformációs szolgáltató adataiból. A növekvő cégszám mellett kimutatható alkalmazotti létszám csökkenése ugyanakkor aggodalomra adhat okot. 
Veszélyben a csokink? Az édesipart is elérte a szakemberhiány

Veszélyben a csokink? Az édesipart is elérte a szakemberhiány 

A magyar édesipar kezd magára találni, de attól még messze van, hogy régi fényét visszanyerje. Márpedig az édesiparnak – globális szinten is – rengeteg új feladatot kell megoldania. A hatalmas választék miatt ma már csak a legkülönlegesebb termékekkel lehet kiemelkedni. A magyar édesipar képes megfelelni a kihívásoknak, de ehhez nagy szüksége lenne a szakképzett munkaerő megtartását célzó támogatásokra is – többek között ez hangzott el a Magyar Édességgyártók Szövetségének húsvéti sajtótájékoztatóján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Adózás

Mindjárt lejár az adóbevallás határideje

Mindjárt lejár az adóbevallás határideje  

Május 20-ig lehet átnézni, elfogadni, módosítani és kiegészíteni a NAV által készített szja-bevallási tervezetet.

Jogi kisokos

Vajon az Orbán-kormánynak is megtetszik az oroszok legújabb húzása?

Vajon az Orbán-kormánynak is megtetszik az oroszok legújabb húzása?  

Nemkívánatosnak nyilvánították Oroszországban az Amnesty International nemzetközi civil szervezet tevékenységét.

Infokom

Lehull a lepel, mit gondolnak a magyarok a mesterséges intelligenciáról

Lehull a lepel, mit gondolnak a magyarok a mesterséges intelligenciáról 

Az emberek bár egyre többször használják a mesterséges intelligenciát, sokan bizonytalanok az AI-jelenséggel kapcsolatban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo