Dimsz cikkek


Az adattolvajok úgy dolgoznak, mint a szarkák

Az adattolvajok úgy dolgoznak, mint a szarkák 

Nem törődünk eléggé online adataink védelmével.
Formáljuk együtt a digitális szakmát

Formáljuk együtt a digitális szakmát 

Előbb-utóbb minden vállalkozásnál elérkezik a pillanat, amikor az egyre tornyosuló digitális feladatok elvégzéséhez ügynökség bevonása szükséges. Ügynökséget választani azonban nem egyszerű, jó ügynökséget pedig különösen nem. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Keresőmarketing tagozata most a hazai vállalkozások döntéshozóinak véleményére kíváncsi digitális ügynökségválasztással kapcsolatban. Az eredményeket ez alkalommal is a szakmai edukációba építik majd be.
Egyre nagyobbat harapnak a globális szereplők a magyar reklámtortából

Egyre nagyobbat harapnak a globális szereplők a magyar reklámtortából 

A 2018-as Reklámtorta mérete 259.69 milliárd forint, amely 2017-hez (240,98 Mrd Ft) képest 7,77 %-os, az előző évek növekedési üteméhez képest kisebb növekedést jelent ez 2016-nak és 2017-ben meghaladta 11%-ot.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés?

Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés? 

Kár lenne pusztán adóoptimalizációs eszközként tekinteni a bizalmi vagyonkezelésre, hiszen sokkal több ennél.

Pénzszerzés

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez  

340 milliárd forint áll rendelkezésre vállalati innovációs pályázatokra.

Cégblog

Nagy dobás az OTP-től – ilyen még nem volt idehaza

Nagy dobás az OTP-től – ilyen még nem volt idehaza  

Magyarországon elsőként tette elérhetővé MobilBank alkalmazásában az NFC vagy a QR-kód segítségével történő pénzkérést.

Társadalom

Szokatlan módon közös közleményt adtak ki Európa csúcsvezetői

Szokatlan módon közös közleményt adtak ki Európa csúcsvezetői 

Európai vezetők támogatásukról biztosították Donald Trump béketárgyalási álláspontját.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo