Dimsz cikkek


Az adattolvajok úgy dolgoznak, mint a szarkák

Az adattolvajok úgy dolgoznak, mint a szarkák 

Nem törődünk eléggé online adataink védelmével.
Formáljuk együtt a digitális szakmát

Formáljuk együtt a digitális szakmát 

Előbb-utóbb minden vállalkozásnál elérkezik a pillanat, amikor az egyre tornyosuló digitális feladatok elvégzéséhez ügynökség bevonása szükséges. Ügynökséget választani azonban nem egyszerű, jó ügynökséget pedig különösen nem. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Keresőmarketing tagozata most a hazai vállalkozások döntéshozóinak véleményére kíváncsi digitális ügynökségválasztással kapcsolatban. Az eredményeket ez alkalommal is a szakmai edukációba építik majd be.
Egyre nagyobbat harapnak a globális szereplők a magyar reklámtortából

Egyre nagyobbat harapnak a globális szereplők a magyar reklámtortából 

A 2018-as Reklámtorta mérete 259.69 milliárd forint, amely 2017-hez (240,98 Mrd Ft) képest 7,77 %-os, az előző évek növekedési üteméhez képest kisebb növekedést jelent ez 2016-nak és 2017-ben meghaladta 11%-ot.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Új szolgáltatásokat vezet be az OTP: minden vállalati ügyfél érintett

Új szolgáltatásokat vezet be az OTP: minden vállalati ügyfél érintett 

Jön a Single Market a vállalatok számára is.

Költségkímélés

Elszabadult vadak a városban: ki fizet, ha jön a baj?

Elszabadult vadak a városban: ki fizet, ha jön a baj? 

Az utóbbi időszakban Magyarországon is egyre nyilvánvalóbbá vált a vadvilág beköltözése a városba.

Pénzszerzés

Soha nem látott február vár a nyugdíjasokra

Soha nem látott február vár a nyugdíjasokra  

Februárban érkezik a 13. havi nyugdíj és a 14. havi nyugdíj első heti részlete.

Adózás

Jön a dupla családi adókedvezmény

Jön a dupla családi adókedvezmény 

A 2025 év eleji összeghez képest jövőre megduplázódik a családi kedvezményként igénybe vehető összeg.

Gazdaság

Elszabadult vadak a városban: ki fizet, ha jön a baj?

Elszabadult vadak a városban: ki fizet, ha jön a baj? 

Az utóbbi időszakban Magyarországon is egyre nyilvánvalóbbá vált a vadvilág beköltözése a városba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo