Formáljuk együtt a digitális szakmát

Előbb-utóbb minden vállalkozásnál elérkezik a pillanat, amikor az egyre tornyosuló digitális feladatok elvégzéséhez ügynökség bevonása szükséges. Ügynökséget választani azonban nem egyszerű, jó ügynökséget pedig különösen nem. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Keresőmarketing tagozata most a hazai vállalkozások döntéshozóinak véleményére kíváncsi digitális ügynökségválasztással kapcsolatban. Az eredményeket ez alkalommal is a szakmai edukációba építik majd be.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A feladatok kiszervezése, az ügynökség kiválasztása, majd a jó együttműködés fenntartása sok vállalkozásnak feladja a leckét. Egymás fejlődése érdekében fontos, hogy azok, akik már dolgoztak digitális ügynökséggel, és azok is, akik még csak barátkoznak a gondolattal, eszmét cseréljenek. Az egyre növekvő keresletre válaszoló egyre bővebb kínálatot fogja össze a DIMSZ, amely folyamatos iniciatívákkal segíti a hazai digitális piacot.

Kitől kérjen engedélyt a hűtő a hideghíváshoz?
Tavaly nőni tudott a reklámtorta, ami valószínűleg a választási költekezésnek is köszönhető. De vajon mi lesz idén? Mekkorára nő az adatvezérelt – direkt – marketing szelete? Huszics Györggyel, a DIMSZ – Az Adatvezérelt Marketing Szövetség elnökének segítségével latolgattuk, mit tartogat a jövő.
A szövetség nemrég indult Keresőmarketing tagozata a piac felmérésére, valamint későbbi edukációja és ezen törekvések pontosítására kutatást hozott létre, amely a megbízói oldal digitális ügynökségekkel való közös munkájára, az elvárásokra és tapasztalatokra helyezi a hangsúlyt.

A rövid, egyszerűen kitölthető kérdőív eredményeiből a szövetség arra szeretne választ adni a hazai cégvezetőknek és döntéshozóknak, hogyan válasszanak jól keresőmarketing ügynökséget.  A kutatás olyan kérdéseket ölel fel, amelyek értékes információkat szolgáltathatnak a szakma jövőbeli fejlődéséhez. Mely szempontokat vesz figyelembe egy hazai cég, amikor keresőmarketing ügynökséget választ? Milyen marketingtevékenységben várnak segítséget az ügynökségektől? Melyek azok a szolgáltatások, amelyekről azt gondolják, hogy „még benne vannak az árban”? Ilyen és ezekhez hasonló kérdésekkel formálódik ki az, mennyire tudatosak a hazai cégek, ha ügynökségválasztásról van szó. Arra is keressük a választ, minek van nagyobb súlya: az ajánlásnak vagy a folyamatos szakmai jelenlétnek, úgy, mint konferenciák, előadások, blogolás és képzések?

Ossza meg velünk Ön is, hogyan választ ügynökséget és formálja velünk a szakma jövőjét!

A kérdőívet itt lehet kitölteni:

Véleményvezér

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.
Budapesten van a legtöbb orosz kém

Budapesten van a legtöbb orosz kém 

Több mint félszáz orosz kém dolgozik Magyarországon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo