Formáljuk együtt a digitális szakmát

Előbb-utóbb minden vállalkozásnál elérkezik a pillanat, amikor az egyre tornyosuló digitális feladatok elvégzéséhez ügynökség bevonása szükséges. Ügynökséget választani azonban nem egyszerű, jó ügynökséget pedig különösen nem. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Keresőmarketing tagozata most a hazai vállalkozások döntéshozóinak véleményére kíváncsi digitális ügynökségválasztással kapcsolatban. Az eredményeket ez alkalommal is a szakmai edukációba építik majd be.

A feladatok kiszervezése, az ügynökség kiválasztása, majd a jó együttműködés fenntartása sok vállalkozásnak feladja a leckét. Egymás fejlődése érdekében fontos, hogy azok, akik már dolgoztak digitális ügynökséggel, és azok is, akik még csak barátkoznak a gondolattal, eszmét cseréljenek. Az egyre növekvő keresletre válaszoló egyre bővebb kínálatot fogja össze a DIMSZ, amely folyamatos iniciatívákkal segíti a hazai digitális piacot.

Kitől kérjen engedélyt a hűtő a hideghíváshoz?
Tavaly nőni tudott a reklámtorta, ami valószínűleg a választási költekezésnek is köszönhető. De vajon mi lesz idén? Mekkorára nő az adatvezérelt – direkt – marketing szelete? Huszics Györggyel, a DIMSZ – Az Adatvezérelt Marketing Szövetség elnökének segítségével latolgattuk, mit tartogat a jövő.
A szövetség nemrég indult Keresőmarketing tagozata a piac felmérésére, valamint későbbi edukációja és ezen törekvések pontosítására kutatást hozott létre, amely a megbízói oldal digitális ügynökségekkel való közös munkájára, az elvárásokra és tapasztalatokra helyezi a hangsúlyt.

A rövid, egyszerűen kitölthető kérdőív eredményeiből a szövetség arra szeretne választ adni a hazai cégvezetőknek és döntéshozóknak, hogyan válasszanak jól keresőmarketing ügynökséget.  A kutatás olyan kérdéseket ölel fel, amelyek értékes információkat szolgáltathatnak a szakma jövőbeli fejlődéséhez. Mely szempontokat vesz figyelembe egy hazai cég, amikor keresőmarketing ügynökséget választ? Milyen marketingtevékenységben várnak segítséget az ügynökségektől? Melyek azok a szolgáltatások, amelyekről azt gondolják, hogy „még benne vannak az árban”? Ilyen és ezekhez hasonló kérdésekkel formálódik ki az, mennyire tudatosak a hazai cégek, ha ügynökségválasztásról van szó. Arra is keressük a választ, minek van nagyobb súlya: az ajánlásnak vagy a folyamatos szakmai jelenlétnek, úgy, mint konferenciák, előadások, blogolás és képzések?

Ossza meg velünk Ön is, hogyan választ ügynökséget és formálja velünk a szakma jövőjét!

A kérdőívet itt lehet kitölteni:

Véleményvezér

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák 

A szavazatszerző kampányban nem biztos, hogy mindent jól átgondoltak.
Trump matekja nem stimmel

Trump matekja nem stimmel 

Mit szólnak a befektetők Trump vámjaihoz?
Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos

Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos 

Semmi nincs biztonságban, ami mozdítható.
Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos 

Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.
Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 
A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban  

Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo