Díjnet cikkek


Figyelmeztetést adott ki a Díjnet

Figyelmeztetést adott ki a Díjnet 

Az elmúlt napokban a Díjnet Zrt. nevével és korábban használt logójával visszaélve, adathalász e-maileket küldtek ismeretlenek.
Az elektronikus számlafizetésbe kergette a magyarokat a járvány

Az elektronikus számlafizetésbe kergette a magyarokat a járvány 

Novemberben az átlagosnak a duplájára, kilencezerre ugrott a regisztrációk száma a Díjneten, így a március-áprilisi csúcs után, a járványügyi korlátozásokkal összefüggésben ismét egyre többen térnek át számláik elektronikus fizetésére - közölte a Díjnet Zrt.
Hogyan fizetik a magyarok a számlákat?

Hogyan fizetik a magyarok a számlákat? 

A magyarok havonta átlagosan öt számlát fizetnek be, 55 százalékuk továbbra is papíralapon, miközben a válaszadók 49 százalékának fontos a gyorsaság, 28 százalékuk pedig szívesen fizetné be rezsijét a jelenlegitől eltérő, egyszerűbb módon, elektronikusan - derült ki a független e-számlafizetési platform, a Díjnet Zrt. megbízásából készített felmérésből.
Egyre fegyelmezettebben fizetjük a rezsit

Egyre fegyelmezettebben fizetjük a rezsit 

Négy év alatt 7,5-ról 7,1 százalékra csökkent a 60 napnál hosszabb ideig rendezetlen közműszámlák díjösszegének aránya, vagyis fokozatosan javul a lakosság díjfizetési fegyelme – derül ki a Díjnet elemzéséből, amely a legnagyobb budapesti közüzemek számlaadatait dolgozta fel. Az adatokból az is egyértelműen megállapítható, hogy a Díjnet elektronikus rendszeren keresztül fizetett számlák esetében az elmaradás ennél is lényegesen alacsonyabb, átlagos mértéke alig haladja meg a 4 százalékot.
Lassan kezdünk rászokni az e-számlákra

Lassan kezdünk rászokni az e-számlákra 

A háztartások többsége immár elektronikusan is kap számlát legalább egy szolgáltatótól, a lakosság kétharmada ugyanakkor még mindig használja a postai csekket számláinak kifizetésére – derül ki a Díjnet ezer fős mintán elvégzett online kutatásából, amelyet a Biztosítási Szemle ismertetett.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Cégblog

Itt van, mit kell tenni a becsődölt utazási iroda ügyfeleinek

Itt van, mit kell tenni a becsődölt utazási iroda ügyfeleinek 

Megkezdte az Unitravel fizetésképtelensége miatti kárigények feldolgozását a Colonnade biztosító.

Társadalom

Cicciolina bekeményített, milliárdokat követel

Cicciolina bekeményített, milliárdokat követel 

Staller Ilona tíz millió euró kártérítést követel a római parlamenttől életjáradékának csökkentése miatt.

Infokom

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?  

Mára a hétköznapi emberek is egyre gyakrabban fordulnak különböző nyelvi modellekhez.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo