Desztináció menedzsment cikkek


Új helyzetet teremt a turizmusfejlesztési törvény

Új helyzetet teremt a turizmusfejlesztési törvény 

Megjelent a január 1-én életbe lépő új turizmusfejlesztési törvény, amely újraszervezi és desztinációs alapokra helyezi a turizmus fejlesztését. Bár a desztinációalapú gondolkodás egybecseng a Magyar TDM Szövetség korábban sokszor hangoztatott álláspontjával, lényeges kérdés, hogy az elmúlt 10 évben kialakult, helyi és térségi TDM-szervezetek területeit mennyiben fedik le a most kidolgozás alatt álló térségek.
Törvény van, pályázat nincs

Törvény van, pályázat nincs 

Elfogadta a Parlament a turizmusfejlesztési törvényt, amely kimondja, a turisztikai fejlesztések tervezési alapegysége a jövőben a turisztikai desztinációk szerint történjen. Közben a turisztikai desztinációmenedzsment (TDM) szervezetetek a nekik szóló uniós pályázatok váratlan felfüggesztése ellen tiltakoznak.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Adózás

Zugboltot számolt fel a NAV

Zugboltot számolt fel a NAV  

Élelmiszerek és háztartási termékek mellett cigaretta is kapható volt a hevesi lakóházból kialakított zugboltban.

Jogi kisokos

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Cégblog

Vaskos veszteséget hozott össze a Magyarországra készülő kínai autómárka

Vaskos veszteséget hozott össze a Magyarországra készülő kínai autómárka  

Az elektromos autókat gyártó kínai NIO bevétele 22 százalékkal, vesztesége 30 százalékkal nőtt.

Klímablog

Használt járművekben gondolkodnak a cégek

Használt járművekben gondolkodnak a cégek  

A költségek kontrollálása világszerte egyre nagyobb kihívást jelent.

Gazdaság

Ellenszélben a magyar gazdaság

Ellenszélben a magyar gazdaság 

Egyre nehezebb külső körülmények akadályozzák a magyar gazdaságot.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo