Designgondolkodás cikkek


Az együttműködés tényleg működik!

Az együttműködés tényleg működik! 

Hogyan lett egy sikeres ipari formatervezéssel foglalkozó kaliforniai cégből designgondolkodás-alapú tanácsadó világcég? Az IDEO innovatív termékek létrehozására használt módszerét, gondolkodási logikájukat, ma már számtalan területen az üzleti folyamatok átszervezésére is használják a pénzügyi, de az egészségügy területén is. Ma a végzős közgazdászhallgatók már nem a Coca Colánál, a Microsoftnál, hanem az IDEO-ban szeretnének dolgozni! Mi a titkuk? Mitől ilyen vonzók és sikeresek? A válasz egyszerűbb, mint gondolnánk!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Pórul jártak a nyugdíjasok

Pórul jártak a nyugdíjasok 

Folytatjuk a Piac és Profit podcast sorozatát, a Nyugdíjszervizt.
Az erősebb verseny segíthet letörni az energiaárakat – mondja Lakatos Benjamin

Az erősebb verseny segíthet letörni az energiaárakat – mondja Lakatos Benjamin 

Az egyik legvagyonosabbnak tartott magyar üzletember, a MET Csoport fő tulajdonosa és vezérigazgatója szerint Európa számára az energetika kulcskérdés.

Költségkímélés

Friss számok jöttek a lakásbiztosításokról

Friss számok jöttek a lakásbiztosításokról 

Az idei lakásbiztosítási kampányban ismét több százezer lakástulajdonos újította meg szerződését.

Pénzszerzés

Van egy jó ötlete? Milliókat érhet vállalkozásának

Van egy jó ötlete? Milliókat érhet vállalkozásának  

Idén is meghirdeti innovatív, kollaboráción alapuló pályázatát a K&H a magyar kkv-knak.

Jogi kisokos

A magyar vállalkozások szerint rosszabb lesz jövőre

A magyar vállalkozások szerint rosszabb lesz jövőre 

A vállalkozások 60 százaléka szerint a kiszámíthatatlan jogszabályi környezet okozza számukra a legtöbb problémát.

Gazdaság

Friss számok jöttek a lakásbiztosításokról

Friss számok jöttek a lakásbiztosításokról 

Az idei lakásbiztosítási kampányban ismét több százezer lakástulajdonos újította meg szerződését.

Társadalom

Újabb helyek keltek el a milliós összdíjazású pénzügyi verseny döntőjében

Újabb helyek keltek el a milliós összdíjazású pénzügyi verseny döntőjében 

A húszból 14 hely már elkelt a Privátbankár.hu által szervezett pénzügyi tudatossági verseny döntőjében.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo