Broadband cikkek


Digitális átállás: a televíziózás új korszaka

Digitális átállás: a televíziózás új korszaka 

Az analóg televíziózás által lefoglalt jó minőségű, alacsony tartományban lévő frekvenciák mintegy háromnegyede felszabadul 2012-ig a digitális televíziózásra való átállás miatt. Ez jelentősen gyorsíthatná a szélessávú internet terjedését, kérdés azonban, hogy ki és hogyan fogja meghatározni a követendő spektrumpolitikát. Az Amerikai Egyesült Államok és Japán már lépett a digitális hozadék hasznosításában, Európa pedig igyekszik nem lemaradni.
20 megabájt a telefonodra a Pannontól!

20 megabájt a telefonodra a Pannontól! 

A mobiltelefon kijelzőjén történő internetezés ma már nem újdonság: praktikus módja ez a legfrissebb hírek, események nyomon követésének, moziműsor, menetrend böngészésének, a myVIP és egyéb közösségi oldalak elérésének, de akár e-mailezhetünk is a mobiltelefonunk segítségével.
Miért nem kell a magyarnak a szélessáv?

Miért nem kell a magyarnak a szélessáv? 

Magyarország szélessávú mutatói a lefedettség, árak, minőség és verseny terén jobbak az uniós átlagnál, ugyanakkor a lakosság és a KKV-k körében még mindig jelentősen elmarad a penetráció az unió élvonalától.
A sebességtesztek mit sem érnek?

A sebességtesztek mit sem érnek? 

A szolgáltatók általában nem hajlandóak elárulni az általuk kínált internet elérés valódi sebességét. A pontos értékek meghatározására számos honlap vállalkozik, ám az ilyen oldalak többsége megbízhatatlan.
Magyarországon is indul a mobilkód

Magyarországon is indul a mobilkód 

A Pannon, a Sanoma, és a T-Mobile összefogásaként elindult a magyarországi mobilkód kísérlet. Az elsősorban Japánban és Nyugat-Európában elterjedt technológia egy kétdimenziós vonalkód, ami fölé fényképezőgépes mobiltelefont tartva információkhoz lehet jutni.
Félmillióan gyorsan szeretik

Félmillióan gyorsan szeretik 

Január végén a három magyarországi mobilszolgáltatónak 508 ezer mobilinternet-előfizetője volt és az elmúlt három hónapban 424 ezer SIM-kártyán zajlott adatforgalom - derül ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) által első ízben közzétett mobilinternet-gyorsjelentésből.
Minden második családnak van csak számítógépe

Minden második családnak van csak számítógépe 

Egy év alatt több mint 200 ezerrel nőtt a vezetékes internet előfizetések száma Magyarországon 2008-ban, a növekedést a lakossági internet hozzáférési igény generálta. Az év közepétől azonban már a mobilinternet eladások jelentették a húzóerőt, a szolgáltatás 2007-es megjelenését követően többszázezren döntöttek úgy, hogy mobilinternet szolgáltatást használnak. Az internet előfizetések száma év végére megközelítette a 2,2 milliót.
Notebook 50 ezerért

Notebook 50 ezerért 

Ebben az évben a hazai mobilszolgáltatók közül kizárólag a T-Mobile-nál lesz kapható az új, beépített HSDPA-modemes Acer Aspire One netbook, amely kis méretének és 1,1 kilogrammos súlyának köszönhetően egy kisebb táskában is elfér.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok 

Nemcsak az öngondoskodás egyik alappillérét jelentő nyugdíjbiztosítások, de a kockázati életbiztosítások is egyre népszerűbbek valamennyi korosztályban.

Pénzszerzés

Győrffy Dóra: Közgazdászként szkeptikus vagyok Magyar Péter elképzeléseit illetően

Győrffy Dóra: Közgazdászként szkeptikus vagyok Magyar Péter elképzeléseit illetően 

A Klasszis Klub Live 5. évfolyamának 79. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Jogi kisokos

Mit tehetünk, ha üzleti partner nem fizet?

Mit tehetünk, ha üzleti partner nem fizet? 

Az üzleti világban gyakran előfordul, hogy az üzleti partner nem fizeti ki a lejárt tartozását vagy nem fizeti vissza az adott kölcsönt.

Gazdaság

Durván túlárazott bölcsőde miatt indult eljárás

Durván túlárazott bölcsőde miatt indult eljárás 

A közpénzek nem megfelelő felhasználását állapította meg a kazári bölcsőde beruházásnál az Integritás Hatóság.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo