Bp Digital cikkek


Mik a jó fizetett hirdetések alapelvei?

Mik a jó fizetett hirdetések alapelvei? 

A BP Digital SEO ügynökség közel 47 hete tart csapat reggeliket marketing szakemberek, vállalkozók bevonásával. A legutóbbi alkalmon Fodor Ákos PPC specialistát, a Markestic digitális ügynökség vezetőjét látták vendégül, aki a szakmájáról és annak gyakorlati felhasználásáról mesélt. Kiderült, hogy milyen szempontok szerint dolgozik egy jó PPC szakember, és mindez milyen összeköttetésben áll a keresőoptimalizálással.
Tartalommarketing tudományos alapokkal

Tartalommarketing tudományos alapokkal 

Mi a tartalommarketing? Megéri manapság tartalmat gyártani? Hogyan érdemes belekezdeni egy blogba, Youtube csatornába vagy épp egy podcastba? Joe Pulizzi a Content Inc. című könyvében választ ad ezekre a kérdésekre.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Nem mindenhol vevők a felújítandó lakásokra a magyarok

Nem mindenhol vevők a felújítandó lakásokra a magyarok  

Nyugat-Magyarországon a legnagyobb a kereslet felújítandó lakásokra.

Cégblog

Ilyen terméket vett a Pepcóban? Ne használja!

Ilyen terméket vett a Pepcóban? Ne használja! 

Gyermekeknek szánt konyhai eszközöket kellett kivonni a forgalomból.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo