Bonyhádi Gábor cikkek


Nem kell mindig nagy durranás?

Nem kell mindig nagy durranás? 

Bonyhádi Gábor és csapata elsőként hozta be Magyarországra a gerillamarketinget, és használt vírusvideókat vagy felhőalkalmazásokat a céges kommunikációban. Ennek ellenére a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja mégis inkább abban hisz, hogy nem a nagy durranások, hanem a folyamatos, jó munka hoz áttörést a céges kommunikációban.
Pénzeső és az új arany

Pénzeső és az új arany 

Újra az élénkülés jeleit mutatja a magyar kockázati tőkepiac, és most még új, állami alapok is indulnak. Kérdés, hogy menyire hasznos az állami szerepvállalás… Mit tehetünk, ha lemerül a cégvezetőben az aksi, és miért lett a homok az ipar új aranya? Sok más mellett ezekre a kérdésekre is választ kap a Piac & Profit most megjelent szeptemberi számában!
Bonyhádi Gábor: nem a nagy durranások hozzák meg az áttörést

Bonyhádi Gábor: nem a nagy durranások hozzák meg az áttörést 

Elsőként hozták be a gerillamarketinget, alkalmazták a vírusvideókat és cloud alkalmazásokat a céges kommunikációban, az innovatív eszközök után Bonyhádi Gábor a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja mégis inkább abban hisz, hogy bár fontos az innovatív szemlélet, nem a nagy durranások, hanem a folyamatos jó munka hozza meg az áttörést a céges kommunikációban.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Klímablog

Használt járművekben gondolkodnak a cégek

Használt járművekben gondolkodnak a cégek  

A költségek kontrollálása világszerte egyre nagyobb kihívást jelent.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo