Bonyhádi Gábor cikkek


Nem kell mindig nagy durranás?

Nem kell mindig nagy durranás? 

Bonyhádi Gábor és csapata elsőként hozta be Magyarországra a gerillamarketinget, és használt vírusvideókat vagy felhőalkalmazásokat a céges kommunikációban. Ennek ellenére a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja mégis inkább abban hisz, hogy nem a nagy durranások, hanem a folyamatos, jó munka hoz áttörést a céges kommunikációban.
Pénzeső és az új arany

Pénzeső és az új arany 

Újra az élénkülés jeleit mutatja a magyar kockázati tőkepiac, és most még új, állami alapok is indulnak. Kérdés, hogy menyire hasznos az állami szerepvállalás… Mit tehetünk, ha lemerül a cégvezetőben az aksi, és miért lett a homok az ipar új aranya? Sok más mellett ezekre a kérdésekre is választ kap a Piac & Profit most megjelent szeptemberi számában!
Bonyhádi Gábor: nem a nagy durranások hozzák meg az áttörést

Bonyhádi Gábor: nem a nagy durranások hozzák meg az áttörést 

Elsőként hozták be a gerillamarketinget, alkalmazták a vírusvideókat és cloud alkalmazásokat a céges kommunikációban, az innovatív eszközök után Bonyhádi Gábor a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja mégis inkább abban hisz, hogy bár fontos az innovatív szemlélet, nem a nagy durranások, hanem a folyamatos jó munka hozza meg az áttörést a céges kommunikációban.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Adózás

Jön a Temu-illeték a szomszédban

Jön a Temu-illeték a szomszédban  

A Romániában tevékenykedő multinacionális cégeket és az Európai Unión kívüli online kiskereskedelmet érintő adóügyi változásokat helyezett kilátásba.

Infokom

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást 

Az AI-alapú böngészők – mint például a Dia, Perplexity vagy az OpenAI új megoldásai – új korszakot hoznak az internetes böngészés és a hírfogyasztás terén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo