Biometrikus bankkártya cikkek


Jövő tavasszal már akár egy szelfivel is fizethetünk

Jövő tavasszal már akár egy szelfivel is fizethetünk 

A Mastercard bejelentette, hogy 2019 áprilisától Magyarországon is elérhetővé teszi a vásárlók számára a biometrikus, így többek között az arcfelismeréssel vagy ujjlenyomattal történő hitelesítést.
Nyugaton már megpedzették a fizikai pénz kivezetésének a gondolatát

Nyugaton már megpedzették a fizikai pénz kivezetésének a gondolatát 

A nemzetközi trendek azt mutatják, hogy a fejlettebb nyugat-európai és skandináv országok már megpedzették a fizikai pénz kivezetésének gondolatát. Ennek előnye a feketegazdaság mérséklése és a banki tranzakciók gyorsulása, s első lépései a bankkártya-használat általánossá válása, illetve az érintés nélküli fizetési módok elterjedése. 2017 júliusában a GKI Zrt. lakossági felmérést készített a bankkártyák elterjedtségéről, használatról, valamint az érintéses (PayPass), illetve a mobiltelefonos fizetés várható használatáról (amit a következő cikkünkben részletezünk).
Mastercard biometrikus kártya már Európában is

Mastercard biometrikus kártya már Európában is 

A Mastercard bemutatta a bolgár UniCredit Bulbankkal közösen lefolytatott biometrikus kártyatesztek eredményeit. Az új megoldás a chipes technológiát az ujjlenyomattal ötvözi, így téve még kényelmesebbé és biztonságosabbá az azonosítást bolti vásárlás esetén.
Biometrikus bankkártya

Biometrikus bankkártya 

A MasterCard bevezette az első olyan betéti kártyaprogramot, mely biometrikus azonosítást használ. Az azonosítás beszédhang felismerés és ujjlenyomat minta alapján történik.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk

A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk 

Május 31-e a Dohányzásmentes Világnap.

Gazdaság

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?  

A felsővezetők kétharmada működési költségcsökkentéssel és hibrid munkamodellek bevezetésével reagál a gazdasági bizonytalanság kihívásaira.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo