Belföldi utazás cikkek


A magyarok 60 százalékának futotta nyaralásra

A magyarok 60 százalékának futotta nyaralásra  

A gazdaságilag aktív korú magyarok 60 százaléka tudott az elmúlt két évben legalább egyszer belföldre vagy külföldre utazni.
Még a nyaraláson is óvatosabban költenek a magyarok

Még a nyaraláson is óvatosabban költenek a magyarok  

A magyar lakosság legnagyobb része például nem hajlandó 5-10 ezer forintnál többet költeni egy éjszakára, ha belföldön utazik.
Másodszor bukott le a feketéző utazásszervező

Másodszor bukott le a feketéző utazásszervező 

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal ellenőrei résen voltak, elsőre lebuktatták a simliskedő utazásszervezőt, aki egyszer már fennakadt a NAV ellenőrzésén.
Alakul a magyarok nyaralási kedve

Alakul a magyarok nyaralási kedve 

Az elmúlt évhez képest nem változtak érdemben a hazai internetező lakosság nyaralási szokásai: idén is kétharmaduk utazik el pihenni, és erre háztartásonként átlagosan 147 ezer forintot fordítanak – derül ki a Budapest Bank legfrissebb, reprezentatív felméréséből . Az utazók a korábbinál gyakrabban nyúlnak ez idő alatt a bankkártyájukhoz, és használják az érintésmentes fizetést. A nyaraláson kívül a magyarok harmada számít még valamilyen jelentősebb kiadásra ebben az időszakban, amely minden második válaszadó esetében a lakásfelújítás lesz.
Nem hitelből utazik a magyar

Nem hitelből utazik a magyar 

A nyár hagyományosan az utazás ideje. Sokan már télen tudják, hol töltik az év legmelegebb hónapjait. Van, akinek a „Balaton a Riviéra” és van, aki ennél kicsit távolabbra szúrja le a gombostűt. Az Intrum Justitia Európai Fogyasztói Fizetési Jelentéséből kiderül, hogy a havonta tudatosan spóroló magyarok egynegyede utazási terveinek megvalósítására tesz félre.
Idén a magyarok fele tervez nyaralást

Idén a magyarok fele tervez nyaralást 

A GfK országosan 1000 fő megkérdezésével kutatta a hazai lakosság idei nyaralási terveit. A válaszok szerint idén minden második honfitársunk tervez üdülni. Aki így tesz, az jellemzően vízpartra utazik. Ennek megfelelően a legnépszerűbb hazai úti cél továbbra is a Balaton, külföldön pedig a horvát, görög és olasz tengerpart, valamint Erdély.
Minden negyedik magyar mobilról foglal szállást

Minden negyedik magyar mobilról foglal szállást 

Míg a mobilról érkező foglalások aránya tavaly 17%-ot tett ki az Utazok.hu cégcsoport felhasználói között, ez az arány idén 26%-ra emelkedett. A vártnál is magasabb, 50%-os emelkedésből következik, hogy már minden negyedik felhasználó mobilról intézi a szállásfoglalást. A legmagasabb növekedés a 25-34 éves korosztályban következett be, itt egy év alatt 85%-kal nőtt a mobilfoglalások aránya.
Ide utazik mindenki húsvétkor

Ide utazik mindenki húsvétkor 

A tavalyihoz képest már most 2,5-szer több vendég foglalt a belföldi szálláshelyekre az immár 4 napos húsvét alkalmából. A Szallas.hu adatai alapján minden 4. magyar SZÉP-kártyával egyenlíti majd ki a számlát, melynek átlagos értéke 49 667 forint. A legtöbben Egerbe, Hajdúszoboszlóra, Budapestre, Gyulára és Siófokra látogatnak, persze előtte még böjtölünk: miden 2. magyar önmegtartóztatással készül az ünnepre.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Így hoz milliókat és tonnákkal kevesebb CO₂-t az okos épületmenedzsment

Így hoz milliókat és tonnákkal kevesebb CO₂-t az okos épületmenedzsment 

A Schneider Electric jövőformáló vállalatként eszközök, alkalmazások és szolgáltatások széles skálájával segíti ügyfeleit és partnereit.
Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás

Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás 

Demjén Ottó, az MBH Befektetési Bank kereskedésért és értékesítésért felelős ügyvezető igazgatója osztotta meg tapasztalatait.

Jogi kisokos

Elvette az állam az ingatlanát? Ekkora kártalanításra számíthat

Elvette az állam az ingatlanát? Ekkora kártalanításra számíthat 

A kormány nagyszabású út- és vasútépítési projektek megvalósítását tervezi a következő tíz évben.

Klímablog

Több pénzt adnak elektromos autóra

Több pénzt adnak elektromos autóra  

30 milliárd forintról 40 milliárd forintra emelik a keretet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo