álláshirdetések cikkek


Békés és Nógrád vármegyében csökkent az állásra pályázók száma

Békés és Nógrád vármegyében csökkent az állásra pályázók száma 

Két vármegye kivételével az ország egész területén nőtt az álláshirdetésekre beérkezett jelentkezések száma 2024 második negyedében az előző év azonos időszakához képest.
Óriási veszteségeket okoz a cégeknek az „interjúhalál”

Óriási veszteségeket okoz a cégeknek az „interjúhalál” 

Az „interjúhalál” az a jelenség, amikor a munkatárs-kiválasztási és -interjúztatási folyamat hibája miatt veszíti el a vállalat az ígéretes jelölteket.
Fordulat a magyar álláspiacon, erősen csökkenő kínálat, jóval növekvő számú munkakereső

Fordulat a magyar álláspiacon, erősen csökkenő kínálat, jóval növekvő számú munkakereső 

Jól járhatnak a cégek: magas a munkavállalói aktivitás az álláspiacon.
Ezeknél a nagyvállalatoknál várhatók leginkább álláshirdetések

Ezeknél a nagyvállalatoknál várhatók leginkább álláshirdetések  

Nem kell létszámleépítésektől tartani a hazai nagyvállalatoknál.
Toborzási hullám söpört végig a hazai munkaerőpiacon

Toborzási hullám söpört végig a hazai munkaerőpiacon 

A harmadik negyedévben a cégek intenzív munkaerőfelvételbe kezdtek, a nyár folyamán minden eddiginél több állást hirdettek meg. 2020 rendhagyó év volt, rendhagyó viszonyokat kialakítva a munkaerőpiacon is, amely az idei nyár beköszöntével újjáéledt, majd szeptemberre már egyenesen szárnyalt.
Sokkal több cég hirdet állásokat most, mint tavaly ilyenkor

Sokkal több cég hirdet állásokat most, mint tavaly ilyenkor 

Az idei évben erős konszolidáció indult el a munkaerőpiacon, ami a pandémia előtti, 2019-es állapot felé mutat. Az első negyedévben már körvonalazódott a várható visszarendeződés, stabilizálódott a helyzet, majd meredek növekedés kezdődött az álláshirdetések számában: egyértelművé vált, hogy a vírus harmadik hulláma végül mégsem rázta meg annyira a piacot, mint ahogyan arra az előrejelzések alapján számítani lehetett korábban – derül ki a Profession.hu friss, második negyedéves jelentéséből.
Stratégiák 2021-re: hogyan készülnek a hazai cégek a jövőre?

Stratégiák 2021-re: hogyan készülnek a hazai cégek a jövőre? 

A koronavírus-járvány jelentősen megváltoztatta az álláspiac dinamikáját: a korábbi jelölthiány után a jelentkezésszámok megugrottak, a keresleti piac kínálativá vált. Hogyan befolyásolja ez a változás a cégek jövő évi toborzási terveit? Többek között csökkenő toborzási időre számítanak – derül ki egy friss körképéből. Az álláspiac változása a cégek bővülési terveinek megvalósítását is segítheti.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Költségkímélés

Könnyebb hitelezés a cégeknek

Könnyebb hitelezés a cégeknek  

A Garantiqa 2026. június 30-ig meghosszabbított díjelengedéssel támogatja a beruházási hitelek felfutását.

Pénzszerzés

Nagy lakáspiaci meglepetés: hirtelen fékezés a vevőknél, felpörgés a kínálatban

Nagy lakáspiaci meglepetés: hirtelen fékezés a vevőknél, felpörgés a kínálatban  

A lakáspiac novemberben már a lecsendesülés jeleit mutatja, de keresleti és kínálati oldala eltérő dinamikát mutatott, ami leginkább a lakásvásárlóknak kedvez.

Adózás

Megéri sietni: sok pénz visszajár adójóváírásként

Megéri sietni: sok pénz visszajár adójóváírásként 

Az év utolsó heteiben hagyományosan megugrik a nyugdíj- és egészségpénztári befizetések volumene az adóvisszatérítési lehetőségek miatt.

Klímablog

Új támogatásra pályázhatnak a cégek

Új támogatásra pályázhatnak a cégek 

Januártól új támogatás segíti a környezeti károk mérséklésében közreműködő vállalkozásokat.

Gazdaság

Nagy lakáspiaci meglepetés: hirtelen fékezés a vevőknél, felpörgés a kínálatban

Nagy lakáspiaci meglepetés: hirtelen fékezés a vevőknél, felpörgés a kínálatban  

A lakáspiac novemberben már a lecsendesülés jeleit mutatja, de keresleti és kínálati oldala eltérő dinamikát mutatott, ami leginkább a lakásvásárlóknak kedvez.

Infokom

 Óriási tévhitben a magyar cégvezetők a mesterséges intelligenciával kapcsolatban

Óriási tévhitben a magyar cégvezetők a mesterséges intelligenciával kapcsolatban  

A magyar kis- és középvállalkozások több mint fele még el sem kezdte az MI bevezetését.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo