Akciózás cikkek
Jön a 27 százalékkal olcsóbb zsemle
A SPAR szupermarketek több mint 1200, az INTERSPAR hipermarketek több mint 1100 akciós ajánlattal várják vásárlóikat.
Most kerülhetnek komoly bajba a figyelmetlen kereskedők
A tartósan magas infláció és az emelkedő árak még fogékonyabbá teszik a vásárlókat a különféle akciókra.
Az ingyenesség sötét oldala
Az ingyen az egyik legerősebb értékesítési kifejezés. Éppen ezért lépten-nyomon találkozhatunk vele. Kevés olyan vállalkozás létezik, amely ne használná valamilyen módon. Mint minden hatásos módszer óriási erővel rendelkezik, amiben benne rejlik a kimagasló siker és profit, és egyben a kimagasló bukás lehetősége is, ha rosszul használjuk. Mi a titok? Íme.
Mire figyeljünk online foglalásnál?
Az olcsó repülőjegy és hotel foglalás esetén látszólag rengeteg pénzt spórolhatunk, azonban érdemes alaposan körüljárni az online utazási ajánlatokat. Az Európai Bizottság és az Európai Unió fogyasztóvédelmi szervezeteinek nemrég kiadott IP-17-844 számú jelentéséből -mely az európai piacon működő 352 komoly forgalmú, kereskedelmi célú utazási weboldal átfogó vizsgálatának lényegét mutatta be- több meglepő adat is kiderül a repülőjegy- és szállásfoglalási weboldalak biztonságáról. Az STA Travel összegyűjtötte a leggyakoribb trükköket, amikre érdemes odafigyelnünk, hogy ne váljunk azok áldozataivá.
A csábító akció a lelke mindennek
Kellően hangos marketing és valós akciók vezetnek sikerre az online értékesítésben a GKI Digital és az Árukereső.hu friss felmérésének eredményei szerint. Ezt viszont bírni is kell, anyagilag, de technikával és logisztikával is.
Ne a legolcsóbbak legyünk, hanem a legdrágábbak
A legolcsóbbnak lenni könnyű a piacon, de az esetek kilencven százalékában ez a stratégia nem működik. Ezért inkább azt kell megcéloznia egy cégnek, hogy a lehető legdrágább legyen, mégis őt válasszák a fogyasztók, ügyfelek – hangzott el a Piac&Profit konferenciáján.