Adakozás cikkek


Nehezen nyílik meg a magyar vállalatok pénztárcája

Nehezen nyílik meg a magyar vállalatok pénztárcája 

A vállalatok és magánszemélyek számára leginkább a bonyolult jogi szabályozás és az adózási ösztönzők hiánya jelent akadályt az adakozás során.
PR-akciónak tartja a szupergazdagok adakozását sok francia

PR-akciónak tartja a szupergazdagok adakozását sok francia 

A Zöldek és a „sárgamellényesek“ azzal vádolják a Notre Dame újjáépítésére százmilliókat felajánló szupergazdagokat: reklám-akcióról van szó, helyette inkább fizetnék adóikat.
Adakozásban biztosra mennek a magyar cégek

Adakozásban biztosra mennek a magyar cégek 

A magyar vállalatok csaknem kétharmada támogat civilszervezeteket, kifejezetten pénzadományt 45%-uk ad – derült ki a Human Dialog és az Emocionális Marketing idei kutatási projektje bemutatóján szerdán. A reprezentatív, 500 cég döntéshozóinak megkérdezésével készült felmérés érdekes következtetése, hogy a cégek önzetlenül jótékonykodnak, nem várnak ellentételezést, de szeretnek biztosra menni abban a tekintetben, hogy a felajánlásuk ténylegesen jó ügyet szolgált.
GDPR: önéletrajzok, GPS-ek és munkahelyi kamerák

GDPR: önéletrajzok, GPS-ek és munkahelyi kamerák 

A meghirdetett állásra jelentkező személyek önéletrajza bővelkedik személyes adatokban. A felvett munkatársakról is számos adattal rendelkeznek a munkaadó cégek. És akkor még szó sincs a térfigyelő kamerákról és GPS-ekről. Hogyan kell kezelni ezeket az adatokat a GDPR elvei szerint?
Adakozott Európa leggazdagabb embere, meg is kapta érte a magáét

Adakozott Európa leggazdagabb embere, meg is kapta érte a magáét 

Vitát váltott ki Spanyolországban a Zara divatmárka alapítójának 320 millió eurós (99 milliárd forintos) adománya, amellyel a rák elleni küzdelmet támogatja az állami egészségügyi intézményekben. Az egyik párt "egy milliomos alamizsnájának" nevezte a felajánlást.
Adóelőnyök és nyálminták: adakozás szilícium-völgyi módra

Adóelőnyök és nyálminták: adakozás szilícium-völgyi módra 

A Szilícium-völgy hatalmasságai az innovációtól remélik a globális éhínség és a szegénység megoldását. Az adakozás hatását és hatékonyságát is mérik. Mintha egy cég üzletvitelét szemlélnék. Új utakon az adakozás művészete. Hogy sikerült-e segíteni a rászorulókon, azt nyálmintákból is mérik!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Úton a klímasemlegesség felé

Úton a klímasemlegesség felé 

A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport mind a 14 országára vonatkozóan.

Költségkímélés

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást  

A biztosítók beszámolói alapján egy jó utasbiztosítás akár több tízmillió forintos kiadástól is megkímélheti az utazókat.

Pénzszerzés

Ennyi alatt nem is gondolkodhat egy család külföldi nyaralásról

Ennyi alatt nem is gondolkodhat egy család külföldi nyaralásról 

Egy négyfős família átlagosan több mint félmillió forintot szokott költeni.

Gazdaság

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást  

A biztosítók beszámolói alapján egy jó utasbiztosítás akár több tízmillió forintos kiadástól is megkímélheti az utazókat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo