Az EUvonal 2003 februárja óta áll a lakosság rendelkezésére, végigkövette az EU-tagságról szóló népszavazást, a 2004. májusi csatlakozást, az alkotmányos válságot, a Lisszaboni Szerződés elfogadását és a schengeni csatlakozást is.
Széles a spektrum
Az EUvonalat számos érdekes kérdéssel keresték már meg. Érkezett kérdés arról, hogyan lehet az Unióban "csokoládé-termelő vállalatot" létesíteni, kell-e állatútlevél a tengerimalacoknak is, illetve szabályozza-e az EU a kutyaterápiát. Érdeklődtek már arról, milyen feltételekkel lehet Olaszországban pornószínésznőként elhelyezkedni, és arról is, hogy ha valaki véglegesen nővé szeretné operáltatni magát, ugyanúgy igénybe veheti-e az egészségügyi szolgáltatást más EU-tagállamokban, mint Magyarországon.
Az EUvonal az elmúlt öt évben 313 ezer telefonhívást és 28 ezer e-mailt válaszolt meg, honlapját több mint 9 millióan látogatták meg. A szolgálat naponta 150-200 telefonos és 20-30 írásbeli kérdést fogad, melyek között a leggyakoribbak a munkavállalásról, a termékértékesítésről és szolgáltatásnyújtásról, illetve az autóbehozatalról szóló megkeresések.