Rekordot dönthet a húsvét

Hazánkban egyre többen keresik a minőségi csokoládét húsvétkor is, a Storck Hungária Kft. pedig rekordforgalmat vár.

Magyarországon évről évre mintegy 12 százalékkal több pralinét vásárolnak az emberek, ezzel együtt a minőségi csokoládék iránti kereslet is dinamikusan nő. A tendenciának köszönhetően a prémium kategóriába tartozó merci praliné forgalma jóval a piaci trend felett, csaknem 20 százalékkal növekedett a tavalyi évben 2006-hoz képest.

"Az értékesítés 15 százaléka a húsvéti időszakra esik, ami ellentmond a piaci tendenciáknak, mely szerint a lakosság a húsvéti termékekre egyre kevesebbet fordít" - közölte Fábián János, a Storck Hungária Kft. ügyvezető igazgatója. "A húsvéti szezon végére az elmúlt nyolc év legeredményesebb évkezdését prognosztizáljuk" - tette hozzá. A várakozást a prémium desszertek iránti növekvő kereslet és a praliné szegmens elmúlt évekbeli dinamikus növekedése támasztja alá.

A hazai lakosság a cég szerint előnyben részesíti a minőségi, márkás termékeket, mert azok megbízható, standard minőséget képviselnek. A minőségi csokoládék legalább 32-35 százalékban tartalmaznak kakaót , míg a gyengébb minőségű termékek csak néhány százalékban.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo