Ön látta már a Balatont? Kétmillió magyar még nem!

Kampány indul a "magyar tenger" népszerűsítésére, mivel a Magyar Turizmus Zrt. kutatása szerint kétmillió magyar még soha nem látta a Balatont.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Több plakátot fognak kitenni a magyar autóutak mellé a balatoni szezon beindulása előtt. A Mi Balatonunk Egyesület az akcióval azt szeretné elérni, hogy valamennyi parlamenti párt egy-egy képviselője váljon egy rövid időre "plakátfiúvá" és közösen ragasszák ki az első plakátot Balatonfüreden.

A kampánnyal azt szeretnék bizonyítani, hogy a Balaton ügye mindenkié. Június 5-én Pokorni Zoltán (FIDESZ), Újhelyi István (MSZP), Dr. Simicskó István (KDNP), Világosi Gábor (SZDSZ) és Herényi Károly (MDF) ragad majd létrát, hogy Balatonfüreden kiragasszák az első plakátokat.

Az egyesületnek nem ez az első kampánya a  turizmus fellendítése érdekében: 2006-ban a Balaton vizéből kortyoltak a tó közepén északi és déli parti vállalkozók, ezzel összefogásukat kívánták jelképezni. (Előfordult már Önnel, hogy a nyaralása rémálommá változott? Ha ismeri a jogait, akkor jelentősen csökkentheti ennek esélyét!)

A következő évben az egyesület plakátkampányt indított. A hirdetéseken arra hívták fel a figyelmet, hogy a Balatonnál is elérhetőek azok a szolgáltatások, amelyeket egyébként a tengerparton keresnek a magyarok. Varga Péter, a Mi Balatonunk elnöke szerint a korábbi kampányok a helyi vállalkozókat arra is próbálták ösztönözni, hogy ki-ki ne csak saját magát reklámozza, hanem arra is áldozzon, hogy újra a Balaton legyen Magyarországon az első számú turisztikai célpontja.

A kampányt támogatja a Magyar Turizmus Zrt. is, amelynek korábbi kutatásai szerint legalább kétmillió magyar állampolgár még soha nem látta a Balatont. A kommunikációt az A-Z PRodukció PR ügynökség végzi. (Hazánk szabad vizekben - folyók, tavak - rendkívül gazdag, ezáltal számtalan lehetőséget biztosít a fürdőzésre. Legyünk azonban óvatosak.)

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo