Meccs közben jól gurul a fröccs is...

A foci VB jó hatással van a fröccs-fogyasztásra, legalábbis ezt állítja egy új online elemzés. Az Varga Pincészet és Vinoport.hu online bormagazin 575 személyt kérdezett meg arról, hogy mit isznak a magyarok a VB meccsek alatt.

Az internetes felmérés szerint a szurkolók 40 százaléka fröccsöt iszik VB nézés közben. A felmérés kitért más italokra is. Az 575 megkérdezett borkedvelő a fröccs után legszívesebben tisztán issza a bort (33%) vagy sört fogyaszt (21%). Érdekesség, hogy tömény italokat a meccsek alatt senki nem fogyaszt, kávét, üdítőt viszont igen (38%).

A pincészet és az online bormagazin közös felmérése alapján kirajzolódó kép szerint: elsősorban a labdarúgó világbajnokság hatására fogyhat az előző évi 6,289 millió hektoliternél több sör az idén, de a vb a borfogyasztásra is jó hatással lehet. A közlemény szerint az évek óta mintegy 3,5-4,0 millió hektolitert termelő magyarországi borászat más iparágakkal összehasonlítva kevésbé konjunktúra-érzékeny, azonban a labdarúgó világbajnokság miatt a fröccsfogyasztás megemelkedhet az idén Magyarországon. A fröccstípusok között a legnépszerűbb a fehérborból készült fröccs, rozéfröccsöt a megkérdezettek 36 százaléka, vörösborból készült fröccsöt pedig 10 százaléka választ a közvetítések mellé.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.
Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump

Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump 

A közgazdászok pártállás nélkül visítanak.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo