Meccs közben jól gurul a fröccs is...

A foci VB jó hatással van a fröccs-fogyasztásra, legalábbis ezt állítja egy új online elemzés. Az Varga Pincészet és Vinoport.hu online bormagazin 575 személyt kérdezett meg arról, hogy mit isznak a magyarok a VB meccsek alatt.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az internetes felmérés szerint a szurkolók 40 százaléka fröccsöt iszik VB nézés közben. A felmérés kitért más italokra is. Az 575 megkérdezett borkedvelő a fröccs után legszívesebben tisztán issza a bort (33%) vagy sört fogyaszt (21%). Érdekesség, hogy tömény italokat a meccsek alatt senki nem fogyaszt, kávét, üdítőt viszont igen (38%).

A pincészet és az online bormagazin közös felmérése alapján kirajzolódó kép szerint: elsősorban a labdarúgó világbajnokság hatására fogyhat az előző évi 6,289 millió hektoliternél több sör az idén, de a vb a borfogyasztásra is jó hatással lehet. A közlemény szerint az évek óta mintegy 3,5-4,0 millió hektolitert termelő magyarországi borászat más iparágakkal összehasonlítva kevésbé konjunktúra-érzékeny, azonban a labdarúgó világbajnokság miatt a fröccsfogyasztás megemelkedhet az idén Magyarországon. A fröccstípusok között a legnépszerűbb a fehérborból készült fröccs, rozéfröccsöt a megkérdezettek 36 százaléka, vörösborból készült fröccsöt pedig 10 százaléka választ a közvetítések mellé.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo