Meccs közben jól gurul a fröccs is...

A foci VB jó hatással van a fröccs-fogyasztásra, legalábbis ezt állítja egy új online elemzés. Az Varga Pincészet és Vinoport.hu online bormagazin 575 személyt kérdezett meg arról, hogy mit isznak a magyarok a VB meccsek alatt.

Mi és ki ránthatja ki a gödörből a magyar gazdaságot?
Elkerülhetőek még a megszorítások?
Kik állják a 14. havi nyugdíj cechét?

Online Klasszis Klub élőben Petschnig Mária Zitával!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. november 26. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az internetes felmérés szerint a szurkolók 40 százaléka fröccsöt iszik VB nézés közben. A felmérés kitért más italokra is. Az 575 megkérdezett borkedvelő a fröccs után legszívesebben tisztán issza a bort (33%) vagy sört fogyaszt (21%). Érdekesség, hogy tömény italokat a meccsek alatt senki nem fogyaszt, kávét, üdítőt viszont igen (38%).

A pincészet és az online bormagazin közös felmérése alapján kirajzolódó kép szerint: elsősorban a labdarúgó világbajnokság hatására fogyhat az előző évi 6,289 millió hektoliternél több sör az idén, de a vb a borfogyasztásra is jó hatással lehet. A közlemény szerint az évek óta mintegy 3,5-4,0 millió hektolitert termelő magyarországi borászat más iparágakkal összehasonlítva kevésbé konjunktúra-érzékeny, azonban a labdarúgó világbajnokság miatt a fröccsfogyasztás megemelkedhet az idén Magyarországon. A fröccstípusok között a legnépszerűbb a fehérborból készült fröccs, rozéfröccsöt a megkérdezettek 36 százaléka, vörösborból készült fröccsöt pedig 10 százaléka választ a közvetítések mellé.

Véleményvezér

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.
Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés?

Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés? 

A repülőrajt elmaradt, helyette választási pénzszórás folyik.
Trump korbácsot ragad Putyin ellen

Trump korbácsot ragad Putyin ellen 

Putyinnak most már keményebben odavágnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo