Háromszoros forgalmat ért a jó reklám

Az Effie reklámhatékonysági verseny fődíját, a platina díjat idén az Insomnia Reklámügynökség nyerte el a Balatoni nyár című kampányával, amelyet a Magyar Turizmus Zrt. megbízásából készített - közölte Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ).

Hamarabb hazhozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ünnepélyes külsőségek között pénteken a Madách Színházban hirdették ki a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a MAKSZ által szervezett Effie reklámhatékonysági verseny végeredményét.

Az idén több újdonság is volt a pályázati kiírásban, így egyebek mellett két új kategóriát hirdettek meg a szervezők: kulturális szolgáltatás és imidzs, valamint az eddigi öt helyett tíz pályaművet véleményezett a független kutatókból álló bizottság. Az idén 36 pályázat jutott a döntőbe, ebből öt arany, nyolc ezüst, tíz bronz EFFIE díjas lett.

A szövetség közleménye szerint a nyertes Balatoni nyár kampány vírusfilmje több mint félmillió emberhez jutott el, és hetekig vezette a tárhelyet biztosító freeweb.hu toplistáját. A turisztikai lehetőségeket bemutató weboldal (www.balaton-tourism.hu) látogatottsága az átlagos 25 ezerről 96 ezerre nőtt a kampányt követő júliusi hónapban, így a célként kitűzött 50 százalékos növekedés helyett, 285 százalékkal emelkedett az egyedi látogatók száma. ( A magyarok a hagyományos médiumok közül az újságok, rádió és tévé reklámjaiban bíznak leginkább - ebben a sorrendben.)

Az Effie díjról
A díjat 1968-ban alapította az Amerikai Marketing Szövetség, az AMA. 1981 óta Európában is rendszeresen rendeznek Effie-t, Magyarországgal együtt 15 országban.
Az elmúlt húsz évben világszerte összesen már 35 Effie partner-ország csatlakozott a New York-i szervezők munkájához, 1996 óta pedig rendszeresen kiírják az Euro Effie díjat is, amelyet az a kampány érdemelhet ki, amely legalább három vagy annál több európai országban is hatékony volt.

Véleményvezér

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten 

Kitoloncolják őket, ha mégis jönnének.
Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre

Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre 

Szijjártó Péter szerint szabad a szerelem Magyarországon.
Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda 

Pokorni Zoltán annak idején kéz levágást ígért azoknak, akik lopnak.
Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással

Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással 

Orosz-magyar közös titkosszolgálati akció?
A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo