Háromszoros forgalmat ért a jó reklám

Az Effie reklámhatékonysági verseny fődíját, a platina díjat idén az Insomnia Reklámügynökség nyerte el a Balatoni nyár című kampányával, amelyet a Magyar Turizmus Zrt. megbízásából készített - közölte Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ).

Ünnepélyes külsőségek között pénteken a Madách Színházban hirdették ki a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a MAKSZ által szervezett Effie reklámhatékonysági verseny végeredményét.

Az idén több újdonság is volt a pályázati kiírásban, így egyebek mellett két új kategóriát hirdettek meg a szervezők: kulturális szolgáltatás és imidzs, valamint az eddigi öt helyett tíz pályaművet véleményezett a független kutatókból álló bizottság. Az idén 36 pályázat jutott a döntőbe, ebből öt arany, nyolc ezüst, tíz bronz EFFIE díjas lett.

A szövetség közleménye szerint a nyertes Balatoni nyár kampány vírusfilmje több mint félmillió emberhez jutott el, és hetekig vezette a tárhelyet biztosító freeweb.hu toplistáját. A turisztikai lehetőségeket bemutató weboldal (www.balaton-tourism.hu) látogatottsága az átlagos 25 ezerről 96 ezerre nőtt a kampányt követő júliusi hónapban, így a célként kitűzött 50 százalékos növekedés helyett, 285 százalékkal emelkedett az egyedi látogatók száma. ( A magyarok a hagyományos médiumok közül az újságok, rádió és tévé reklámjaiban bíznak leginkább - ebben a sorrendben.)

Az Effie díjról
A díjat 1968-ban alapította az Amerikai Marketing Szövetség, az AMA. 1981 óta Európában is rendszeresen rendeznek Effie-t, Magyarországgal együtt 15 országban.
Az elmúlt húsz évben világszerte összesen már 35 Effie partner-ország csatlakozott a New York-i szervezők munkájához, 1996 óta pedig rendszeresen kiírják az Euro Effie díjat is, amelyet az a kampány érdemelhet ki, amely legalább három vagy annál több európai országban is hatékony volt.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo