A program három fő projektje közül az első az IKON (Interaktív önKormányzat ONline) név alatt futó oktatási-szemléletformáló anyagot foglalja magában, melyet kéthetetnte minden önkormányzatnak eljuttatnak postai és elektronikus úton. A második ezzel párhuzamosan egy „roadshow” jellegű prezentációsorozat, harmadikként pedig kialakításra kerül három mintatérség, melyeken keresztül bemutatásra kerül, hogy az önkormányzatok milyen szolgáltatásokat képesek nyújtani.
Ezeken kívül az „Intelligens Település Verseny” is meghirdetésre kerül, mely a települések, az önkormányzatok dolgozóinak és a kistérségek interaktív részvételét célozza. A verseny résztvevői az EU-kompatibilis, ügyfélbarát elektronikus ügyintézés létrehozása mellett nagy értékű fejlesztési támogatásokban is részesülhetnek. A Program szponzorai által felajánlott eszközöket, megoldásokat a program indulásakor mérthez képest legnagyobb fejlődést felmutató települések nyerhetik el.
A kezdeményezés, mely a Miniszterelnöki Hivatal, az Informatikai és Hírközlési Minisztérium, valamint a Belügyminisztérium támogatását élvezi, az iTársadalom Egyesület és a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Államigazgatási Karának eGovernment Kutatócsoportjának együttműködéséből született.
Elindult a Digitális Település Program
Kovács Kálmán informatikai és hírközlési miniszter 2003. augusztus 18-án útjára indította a Digitális Település Programot, melynek célja, hogy az önkormányzati szektorban növekedjen az informatikai eszközök és szolgáltatások használata. A program szponzorai által felajánlott eszközöket, megoldásokat legnagyobb fejlődést felmutató települések nyerhetik el.
Véleményvezér

A pofátlanságnak nincs határa, immár Orbán Viktorral reklámoznak egy nyilvánvaló átverést
Ennek aztán ne dőljön be senki.

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek
Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország
Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.