Drágám, neked új állás kell!

Minden sikeres férfi mögött egy nő áll." - tartja a mondás - www.allasexpo.hu/ oldalt üzemeltető Monster kutatása ezt alapvetően alá is támasztja. A párkapcsolatban élő nők 30 százaléka elégedetlen anyagi helyzetükkel, párjának állásával, így különböző női praktikákkal élve igyekszik új munkahelyet találni szíve választottjának. Ezt most a Virtuális Állásexpo még inkább segíti; amely április 11-17. között kerül megrendezésre.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A nők természetüknél fogva folyamatosan törekszenek környezetük, életük, a világ jobbá és szebbé tételére, idealista és néha utópisztikus képeket festenek a tökéletes családról, élettérről, munkahelyről. Kitartóan és a célt szem elől nem tévesztve haladnak előre, alakítják, terelgetik párjukat, hogy végül elérjék - mindkét fél megelégedettségére - a kifogástalan eredményt.  

Az allasexpo.hu oldalt üzemeltető Monster állásoldal a napokban kikerült álláskeresési szokásokról szóló kutatása egyértelműen rámutat arra, hogy egy párkapcsolatban a nők viselik - ha a háttérben is - a szépen élére vasalt nadrágot. A kérdőívet pár nap alatt több mint 1.000 fő töltötte ki, ennek 69%-a nő volt, közülük a 25-35 éves korosztályból 33%, a 36-45 évesek közül pedig 24% válaszolt, 58%-uk családban él és a megkérdezett hölgyek 79%-a szokott keresni párjának, férjének állást.

A kutatásból kiderült, hogy a válaszadó nők több mint 30%-a nincs megelégedve a jelenlegi jövedelem-szintjükkel, és mivel többnyire ők végzik a kapcsolatban az adminisztratív teendőket, ezért ők néznek új állást párjuknak.

Sokan panaszkodtak továbbá párjuk alacsony munkahelyi státuszára (13%), nem találják megfelelőnek azt a beosztást, amelyben most van a kedves, szeretnék, ha nagyobb álmokat, célokat tűznének ki maguknak társaik, és el is érnék azokat. Természetesen, a női igényekből fakadóan az is nagy szerepet játszott, hogy párjuk túl elfoglalt, hiányolják az egymásra fordított szabadidőt (12%), szeretnének több időt tölteni a szeretett férfival, több törődést, közös programokat várnak - ezt pedig a jelenlegi állásuk mellett a férfi nem tudja megadni.

Akadt persze olyan is aki egyszerűen megmondta, hogy a teremtés koronáját saját lustasága (8%) akadályozza a ranglétra magasabb fokaira való lépésében, így kénytelen a kezébe venni az irányítást.

Hogy a férfiak se maradjanak ki a szórásból, íme, néhány meglepő adat: a válaszadók 29%-a 46 év feletti volt, többségük házas vagy párkapcsolatban él (50%), 67%-uk keres párjának állást, és az okok között szintén a jövedelem problémája (29%) és a magasabb státusz elérése (22%) volt.

 

 

 

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo