Drágám, neked új állás kell!

Minden sikeres férfi mögött egy nő áll." - tartja a mondás - www.allasexpo.hu/ oldalt üzemeltető Monster kutatása ezt alapvetően alá is támasztja. A párkapcsolatban élő nők 30 százaléka elégedetlen anyagi helyzetükkel, párjának állásával, így különböző női praktikákkal élve igyekszik új munkahelyet találni szíve választottjának. Ezt most a Virtuális Állásexpo még inkább segíti; amely április 11-17. között kerül megrendezésre.

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A nők természetüknél fogva folyamatosan törekszenek környezetük, életük, a világ jobbá és szebbé tételére, idealista és néha utópisztikus képeket festenek a tökéletes családról, élettérről, munkahelyről. Kitartóan és a célt szem elől nem tévesztve haladnak előre, alakítják, terelgetik párjukat, hogy végül elérjék - mindkét fél megelégedettségére - a kifogástalan eredményt.  

Az allasexpo.hu oldalt üzemeltető Monster állásoldal a napokban kikerült álláskeresési szokásokról szóló kutatása egyértelműen rámutat arra, hogy egy párkapcsolatban a nők viselik - ha a háttérben is - a szépen élére vasalt nadrágot. A kérdőívet pár nap alatt több mint 1.000 fő töltötte ki, ennek 69%-a nő volt, közülük a 25-35 éves korosztályból 33%, a 36-45 évesek közül pedig 24% válaszolt, 58%-uk családban él és a megkérdezett hölgyek 79%-a szokott keresni párjának, férjének állást.

A kutatásból kiderült, hogy a válaszadó nők több mint 30%-a nincs megelégedve a jelenlegi jövedelem-szintjükkel, és mivel többnyire ők végzik a kapcsolatban az adminisztratív teendőket, ezért ők néznek új állást párjuknak.

Sokan panaszkodtak továbbá párjuk alacsony munkahelyi státuszára (13%), nem találják megfelelőnek azt a beosztást, amelyben most van a kedves, szeretnék, ha nagyobb álmokat, célokat tűznének ki maguknak társaik, és el is érnék azokat. Természetesen, a női igényekből fakadóan az is nagy szerepet játszott, hogy párjuk túl elfoglalt, hiányolják az egymásra fordított szabadidőt (12%), szeretnének több időt tölteni a szeretett férfival, több törődést, közös programokat várnak - ezt pedig a jelenlegi állásuk mellett a férfi nem tudja megadni.

Akadt persze olyan is aki egyszerűen megmondta, hogy a teremtés koronáját saját lustasága (8%) akadályozza a ranglétra magasabb fokaira való lépésében, így kénytelen a kezébe venni az irányítást.

Hogy a férfiak se maradjanak ki a szórásból, íme, néhány meglepő adat: a válaszadók 29%-a 46 év feletti volt, többségük házas vagy párkapcsolatban él (50%), 67%-uk keres párjának állást, és az okok között szintén a jövedelem problémája (29%) és a magasabb státusz elérése (22%) volt.

 

 

 

Véleményvezér

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata 

Orbán Viktor egyre nagyobbakat lódít egyre kevesebb sikerrel.
Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen

Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen 

Az ügyészség döntött Orbán Viktor feljelentése ügyében.
Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta

Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta 

Az új pápa előbb fogadta az ukrán elnököt, mint Orbán Viktort.
Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz

Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz 

Milliárdosok aggódhatnak egy kormányváltás esetén.
A szabadság hőseként ünnepelték Karácsony Gergelyt az Európai Parlamentben

A szabadság hőseként ünnepelték Karácsony Gergelyt az Európai Parlamentben 

A budapesti főpolgármester megdicsőült Strasbourgban.
A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte

A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte 

Első helyen az ipari termelői árak drágulásában.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo