A legfigyelmesebb szállodák Magyarországon

94 ezer utazó mondott ítéletet, hogy mely magyarországi szálláshelyek voltak a legfigyelmesebbek az 50 vendégszobánál kisebb szállodák közül.   

 


Kép:sxc

Az Év Legbarátságosabb Szállodája a Kék Duna Wellness Hotel lett 10.375 szavazattal, míg az 51 szobánál nagyobb vendéglátóhelyek kategóriájában a MenDan Thermal Hotel & Aqualand**** állhatott fel a dobogó legfelső fokára. A szálloda 11.420 voksot „zsebelt be" a két hónapig tartó megmérettetés alatt. A második ízben megrendezett versenyben több, mint 94.000 szavazó döntötte el, melyek a legjobb hazai hotelek. Kiélezett versenyben az első helyezettel, az 50 szobánál kisebb szállodák közül a Hétkúti Wellness Hotel**** lett a második (10.040 szavazat), a bronzérmet a Polgár Pince Panzió vitte el 6.792 utazó döntése alapján.

Felemás év
Felemás évet tudhat maga mögött a hazai turisztikai piac. Az év egészét tekintve a KSH kereskedelmi szálláshelyekre vonatkozó éves adatai kismértékű visszaesést mutatnak, a belföldi vendégforgalom csökkenését ugyanis nem tudta ellensúlyozni külföldi beutazók számának növekedése. A szállodák - különösen a wellness - viszont jól teljesítettek, miközben a panziók és a kempingek egyre kevesebb vendéget vonzanak.

A nagy szállodák versenyében (51 szobánál nagyobb kategória) 7.085 vokssal második helyen végzett a Hotel Karos Spa****superior, a harmadik helyért vívott izgalmas hajrában a Hotel Eger***superior&Park**** diadalmaskodott (4.568 szavazat). 

„A versennyel idén is a hazai turizmus erősítése, a szállodaipar és a vendéglátás „imidzsének" javítása volt a célunk. Biztosak vagyunk abban, hogy ha az utazni vágyók megtapasztalják az odafigyelést, akkor sokan választják a belföldi hoteleket, a külföldi utazás helyett. Azt gondolom, hogy ezt a célt az ez évi versenyben is bőven elértük." - mondja Csobota-Kis Árpád a verseny ötletgazdája, a Barátságos Szállodák Nagykövete. Az elismeréseket a szállodák ünnepélyes díjátadó keretében vehetik át április 2.-án, Budapesten.

Az eseményt az utazók online, élő közvetítés segítségével követhetik nyomon. A barátságos szállodák megismertetése a verseny zárásával még nem fejeződött be: a szervezők hamarosan hírportált és több önálló weboldalt is indítanak a hazai turizmus fejlődése érdekében.

Kell a koncepció
A hazai szállodapiacon csak a jól átgondolt koncepciót lehet nyereségesen működtetni-állítja Csordás Imre, az Accent Hotel Managament ügyvezető igazgatója. Az elmúlt évek csődjei azt bizonyítják, hogy érdemes szakértő üzemeltetőnek átadni az irányítást, akinek a legelső feladata éppen annak eldöntése, lehet-e gazdaságosan működtetni az adott hotelt. A szakember szerint néhány nagyon különleges projekt kivételével napjainkban leginkább a budget kategóriás, minimális szolgáltatást nyújtó - és ezért minimális személyzettel működtethető - hotelbe érdemes beruházni, olyanba, amelynek rendkívül jó az elhelyezkedése.

Véleményvezér

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.
Orbán Viktor patrióta barátja egyszerűen lelőtte volna az Észtországba behatoló orosz vadászgépeket

Orbán Viktor patrióta barátja egyszerűen lelőtte volna az Észtországba behatoló orosz vadászgépeket 

A cseh miniszterelnöki szék várományosa váratlanul kemény oroszellenes gondolattal állt elő.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo