A Mekit is utoléri a bioláz

Újít a McDonald's, hisz a világon szinte mindenhol jelenlevő étteremláncnak is meg kell felelnie az új elvárásoknak. Az óriás ebben az esetben a fiatal, feltörekvő étteremláncokkal szeretné felvenni a versenyt, amelyeknek a kínálatában a bioalapanyagokból készült ételek is megtalálhatóak. Ezúttal az újításokat Németországban tesztelik.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: Pixabay

Az étteremlánc némileg lépéskényszerbe is került, hisz eladási mutatói csökkennek, valamint konkurensei is inkább a prémium-kategóriás burgerekre helyezik a hangsúlyt. Ezt szeretné a McDonald's ellensúlyozni.

"A célunk az, hogy vásárlóink számára egy új, bio-menüsort állítsunk össze. Természetesen nagyon fontos lesz az a szempont, hogy vásárlóink mennyire fogják megszeretni az új termékeinket." - fejtette ki Holger Beeck, a McDonald's németországi vezetője müncheni sajtótájékoztatóján.  A McDonalds a következő hetekben szeretné tesztelni a menüsort Németországban - írta a kftkreator.hu.

Ezzel a világméretű gyorsétterem-láncolat olyan fiatal, esetlegesen csak egyes országokban tevékenykedő láncolatokkal veszi fel a versenyt, mint például a Németországban egyre jobban kedvelt "Hans im Glück", amely elsősorban a német városokban örvend nagy népszerűségnek. "Minket bizonyos értelemben segít az újfajta burger-mozgalom. Más szolgáltatók rákényszerítenek minket arra, hogy gondolkodásunkat megújítsuk, és új utakat fedezzünk fel. A vásárlók ízlése kifinomulttá vált és egyre nagyobb azoknak a vásárlóknak a száma, akik kifejezetten igénylik a bio ételeket" - mondta Beeck a sajtótájékoztatón.

Azt, hogy a McDonald's milyen nagy étteremlánc az is mutatja, hogy csupán a tervezett 1-2 hetes próbaidőszakban a láncolatnak több tíz tonna biominősítésű húsalapanyagra van szüksége, így tudja ellátni a több mint 1400 gyorsétterem-pontját Németországban. Abban az esetben, ha a McDonalds új ötlete bejön, ez akár a német beszállítókra is kihatással lehet, hisz ebben az esetben az étterem-óriásnak kevesebb hagyományos húsra lesz szüksége.

Jobban megéri a bio
Ha bioélelmiszert vásárolunk, többet kell fizetnünk érte – ez viszont a gazdálkodóknak jobban megéri, többet is keresnek, mint a hagyományos módszerekkel gazdálkodók. Csak nem nálunk.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo