Betét és kötvény egyben az Erstétől

2008. szeptember 8-tól nyolc héten át tartó betétlekötési akciót indított Nyerő Páros Megtakarítás néven az Erste Bank.

Ennek során az Erste Befektetési Zrt. újonnan bevezetett, két és fél éves futamidejű Erste Hozamváró Kötvény 2. termékéhez kapcsolódóan négy havi ismétlődő, tőkésedő lekötött forint betétet kínálnak, az első kamatperiódusban 12 százalékos (EBKM: 12,67 százalék) éves kamattal.

A 2008. október 31-éig tartó, Nyerő Páros névre keresztelt akcióval a pénzintézet közel 750 ezer lakossági ügyfele közül azoknak kívántak kedvezni, akik a kötvénybefektetésekből származó magas garantált hozam elérése mellett megtakarításuk egy részét biztonságosabb befektetésben is szeretnék elhelyezni. A betétet ezért önállóan nem is értékesítik, és az akciós betét maximális összege is csak akkora lehet, mint a mellette vásárolt kötvényé.

Az akció során elhelyezhető minimum összeg 200 ezer forint, felső határ nincsen. Az ismétlődő, tőkésedő betét futamideje 4 hónap, kamata az első periódusban évi 12 százalék (EBKM: 12,67 százalék), majd a második periódustól a standard 6 havi ismétlődő lekötött betét jelenleg 7,69-7,90 százalékos kamatával (EBKM: 7,95-8,18 százalék) megegyező mértékű.

Az akcióban való részvételnek azonban az is feltétele, hogy az elhelyezni kívánt összeg legalább fele bankon kívüli forrásból származzon.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo