Porszívó vásárlásnál sem viccelnek a magyarok

Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor háztartási takarítóeszközt vásárolnak, a megkérdezettek felének ez az elsődleges szempontja, amikor ilyen eszközt vesz, a hatékonyságot és minőséget a válaszadók 15 százaléka jelölte meg fontos tényezőként, míg a márka és a megbízhatóság kevesebb mint 9 százalék számára lényeges – derül ki a tisztítástechnológiai cég, a Kärcher megbízásából készült felmérésből.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A társaság közleménye idézi Éber Annát, a Kärcher Magyarország ügyvezető igazgatóját, aki elmondta, a felmérés a multifunkcionális gépekre is kitért: a választ adók közel 70 százalék tartja fontosnak, hogy egy berendezésnek több funkciója is legyen. A legtöbben, 29 százalékuk azért, mert egyszerűbb és kényelmesebb egy géppel több feladatot megoldani. A kisebb helyigényt, illetve a gyorsabb és hatékonyabb takarítást egyaránt 12 százalék jelölte meg a multifunkciós berendezések melletti érvként, közel tíz százalék pedig a költséghatékonyságot emelte ki.

(MTI) 

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo