Hogyan válasszunk olyan munkahelyet, ami nemcsak nekünk, hanem a bolygónak is jó?

Ma már nem elég, ha egy cég csak jó fizetést ad, számos más szempontnak is meg kell felelnie egy munkáltatónak. A fiatal munkavállalók egyre tudatosabban választanak munkahelyet, és a Deloitte 2025-ös felmérése szerint a Z és Y generáció tagjainak 70 százaléka fontosnak tartja, hogy a cég, ahol dolgozik, környezetbarát és fenntartható is legyen. Egy modern munkahely így nemcsak trendi, hanem kézzelfogható előnyöket is kínál, és az ott dolgozók büszkék rá, hogy kevesebb papírral dolgoznak, gyorsabbak a folyamatok, automatizált rendszerek vannak és mindezt kevesebb energiafelhasználás mellett érik el.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Az elmúlt években a K&H közel háromnegyedével csökkentette a CO₂-kibocsátását, a vízfogyasztás kétharmadával lett alacsonyabb, az energiafelhasználás negyedével mérséklődött, a napelemek több mint 150 ezer kilowattórát termeltek. A fiókokban bevezetett szelektív hulladékgyűjtés mellett a hulladék mennyisége jelentősen csökkent, a hibrid autók a flottának már több mint kétharmadát teszik ki.

Véleményvezér

Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője

Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője 

Nagy kérdés, miként sikerülhetett elmenekülnie a magyar maffiafőnöknek?
Burgonya kilója 30 forintért

Burgonya kilója 30 forintért 

A politikusok kedvence lesz a krumpli, rég lehetett ilyen olcsón osztogatni.
Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo