Összesen 1539 vállalat, 1613 csapata 4707 emberrel tekert a 2019 tavaszi Bringázz a munkába! kampány első két hetében. Ezzel 32 229 891 forint benzinpénzt spóroltak meg, 35 592 kg szén-dioxid kibocsátását kerülték el, és 4 029 296 kcal energiát használtak fel, ami mindenkinek jó.
A játékban külön kategóriában mérték a vállalatok, illetve a városok kerékpáros-teljesítményét, ez alapján a legbringásabb város Budapest lett 175 ezer letekert kilométerrel és 1319 biciklis nappal.
Igazságtalan lenne azonban a közel kétmilliós metropolist összevetni a jóval kevesebb lakosú többi várossal, ezért azokat külön értékelték. A vidéki városok között Szegeden a legelterjedtebb a bringázás, ott 1117 napon tekertek munkába a csatlakozók. A második Debrecen 519, a harmadik pedig Székesfehérvár 405 bringázós nappal. Ugyanez kilométerben kifejezve kissé más rangsort ad: Szeged magasan vezet 9869 kilométerrel, a második Székesfehérvár 5330-cal, a harmadik Debrecen 4853-mal.
Május 31-ig még lehet csatlakozni a játékhoz, a hátralévő egy hét elegendő ahhoz, hogy az újonnan munkába bringázók teljesítsék a feltételeket, és esélyük nyíljon megnyerni egyet a 2,5 millió forint összértékű ajándék – értékes kerékpárok, hétvégék, kiegészítők, élmények és sok minden más – közül.
A cégek közül a bringás napok számát tekintve Az IT Services Hungary Kft. (ITSH) vezet (430 nap), a második a Robert Bosch Kft. (290), míg a harmadik helyen a Videoton Hungária Zrt. áll (206). A letekert kilométerek alapján is megegyezik a sorrend: az ITSH áll az első helyen (5383 km), a Robert Bosch Kft. a második (5183 km), a harmadik pedig a Videoton Zrt. (3679 km). Ők hárman messze a mezőny előtt járnak, a többiek még nem érték el a cégenkénti 3000 kilométert.
Az első tízbe még befért – sorrendben – az Ericsson, a K&H Csoport, a Thyssenkrupp Components Technology Hungary, a MÁV székház, a Richter Gedeon Nyrt., az E.ON Hungária Zrt., és az Egis Gyógyszergyár Zrt.