Visszafelé sültek el az ész nélküli foci-hirdetések

A labdarúgó világbajnokság a világ legnézettebb sporteseménye- következésképp a legnagyobb reklámlehetőség is. Rengeteg nagy cég azt ki is használja – ha nem is mindig sikerrel.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Vitatott sikere lehet például annak, hogy a nagy pénzügyi szolgáltató, akinek hirdetéseit szinte szüntelenül látjuk, nagylelkű gesztussal újrabútorozott egy teljes moszkvai szállodát.

Aligha lehetett telitalálat az sem, amikor egy nagy svájci bank tv-spotjában orosz nyelvleckére sorakoztatta fel a Moszkvába induló svájci válogatottat.

Ennél is rosszabbul jártak azok a hirdetők, akik figyelmen kívül hagyták a politikai földrajzot. Az egyik sportruházatot gyártó cég utólag vette észre, hogy a szerb szurkolóknak tömegesen készített trikókon a már régen önálló Koszovó Szerbia határain belül maradt.

Pórul járt egy német légitársaság is a moszkvai járatait hirdető tv-reklámmal, miután sokaknak feltűnt, hogy a felvételek Ukrajna fővárosát, Kijevet ábrázolják…

Gyúrnak már a bűnözők a foci vb-re
Ahogy minden olyan nagy sportesemény, amely kiemelt figyelemre számíthat a világ minden táján, úgy a június 14-én kezdődő 2018-as oroszországi labdarúgó-világbajnokság is számos lehetőséget kínál az internetes csalások minden formájára.

Meggyűlt a baja a közösségi portálokon a német élelmiszergyártónak, amelynek vb-reklámja így szólt: „Tedd boldoggá az emberedet a sütéseddel – még akkor is, ha másik szerelme van!” A kép a derék feleséget ábrázolta, amint focilabda formájú tortát nyújt át párjának.

Még nagyobb vihart keltett, ezúttal Oroszországban, a nagy gyorséttermi hálózat hirdetése: azt ígérte, életük végéig ingyen kapják a hamburgert azok az asszonyok, akik hivatásos labdarúgótól esnek teherbe…

Jó szándékú reklámakciók is elsülhetnek visszafelé. Így járt egy hitelkártya-cég, amely bejelentette: fedezi 10 ezer étkezés költségét az ENSZ világélelmezési programja számára Nessi és Neymar minden gólja után. Tite, a brazil válogatott edzője hevesen bírálta a hirdetést, és elutasította az akciót, mondván: az megosztja a válogatottat, hiszen miért érne e két játékos gólja többet, mint másoké?…

(Forrás: Neue Zürcher Zeitung)

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo