Világszerte népszerűsítik a magyar agrárinnovációt

A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) és a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ együttműködési megállapodást írt alá, amelynek célja, hogy a Kárpát-medencében elért agrárkutatási és innovációs eredményeket az MNKH a külpiaci kapcsolatai révén világszerte ismertté tegye.

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója a szerződés aláírását megelőzően elmondta: a kereskedőház azt szeretné elérni, hogy világszerte megmutassa a Kárpát-medencében működő vállalkozások gazdasági teljesítményét, fejlesztéseit, termékeit, a megállapodás is ezt erősíti.

Gyuricza Csaba, a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ főigazgatója kiemelte: a megállapodás eredményeként az MNKH segíti majd az agrárkutatási központ által kifejlesztett agráripari és élelmiszergazdasági termékek külpiacra jutatását, a fejlesztések megismertetését a nagyvilágban. A szerződést a Budapesten megrendezett kétnapos Kárpát Expón írták alá.

Oláh Zsanett - Kép: MNKH

Oláh Zsanett, az MNKH vezérigazgatója emellett hat, a hazai és a határon túli, fiatal magyar vállalkozókat tömörítő szakmai szervezettel is együttműködési megállapodást kötött a Kárpát Expo keretében, hogy még hatékonyabban támogassák a Kárpát-medencei fiatal magyar vállalkozókat a sikeres külpiacra lépésben.

Oláh Zsanett elmondta: az MNKH a Kárpát-medencében 22 irodát működtet, ezek kiemelt feladata, hogy feltérképezzék azokat a határon túli magyar vállalkozásokat, amelyek a magyarországi cégek partnereivé válhatnak.

Oláh Zsanett: „A kkv-k sikeréért dolgozunk”
Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója szerint 2018 a konzorciális projektekről fog szólni, amelyek révén a hazai és a határon túli magyar vállalkozások közös árualappal tudnak majd sikeresen megjelenni harmadik országokban, piacokon. Mindennek előfeltétele volt, hogy a Kereskedőház a határon túli magyar vállalkozások számára is elérhetővé tette széles körű szolgáltatási portfólióját.
Kiemelte: a Magyar Nemzeti Kereskedőház első irodájának megnyitása óta az MNKH közreműködésével mintegy 5,7 milliárd forint összegű üzletet kötöttek a Kárpát-medencében működő vállalkozások. A kétnapos Kárpát Expón Magyarországról és a Kárpát-medence magyarlakta területeiről 400 kiállító és több mint 1500 érdeklődő szakember vett részt.

Oláh Zsanett szerint a Kárpát Expóra azért különösen büszke az MNKH, mert ez az egyetlen olyan kiállítás és szakmai rendezvény, amely igyekszik összefogni a teljes Kárpát-medence gazdasági tevékenységét, a térség vállalkozásainak fejlesztéseit. Rámutatott: a kétnapos kiállítás és szakmai tanácskozás arra ösztönzi a résztvevőket, hogy még hatékonyabban működjenek együtt, ebben jelentős közvetítői szerepet játszik a Magyar Nemzeti Kereskedőház.

Véleményvezér

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata 

Orbán Viktor egyre nagyobbakat lódít egyre kevesebb sikerrel.
Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen

Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen 

Az ügyészség döntött Orbán Viktor feljelentése ügyében.
Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta

Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta 

Az új pápa előbb fogadta az ukrán elnököt, mint Orbán Viktort.
Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz

Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz 

Milliárdosok aggódhatnak egy kormányváltás esetén.
A szabadság hőseként ünnepelték Karácsony Gergelyt az Európai Parlamentben

A szabadság hőseként ünnepelték Karácsony Gergelyt az Európai Parlamentben 

A budapesti főpolgármester megdicsőült Strasbourgban.
A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte

A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte 

Első helyen az ipari termelői árak drágulásában.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo