Világszerte népszerűsítik a magyar agrárinnovációt

A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) és a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ együttműködési megállapodást írt alá, amelynek célja, hogy a Kárpát-medencében elért agrárkutatási és innovációs eredményeket az MNKH a külpiaci kapcsolatai révén világszerte ismertté tegye.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója a szerződés aláírását megelőzően elmondta: a kereskedőház azt szeretné elérni, hogy világszerte megmutassa a Kárpát-medencében működő vállalkozások gazdasági teljesítményét, fejlesztéseit, termékeit, a megállapodás is ezt erősíti.

Gyuricza Csaba, a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ főigazgatója kiemelte: a megállapodás eredményeként az MNKH segíti majd az agrárkutatási központ által kifejlesztett agráripari és élelmiszergazdasági termékek külpiacra jutatását, a fejlesztések megismertetését a nagyvilágban. A szerződést a Budapesten megrendezett kétnapos Kárpát Expón írták alá.

Oláh Zsanett - Kép: MNKH

Oláh Zsanett, az MNKH vezérigazgatója emellett hat, a hazai és a határon túli, fiatal magyar vállalkozókat tömörítő szakmai szervezettel is együttműködési megállapodást kötött a Kárpát Expo keretében, hogy még hatékonyabban támogassák a Kárpát-medencei fiatal magyar vállalkozókat a sikeres külpiacra lépésben.

Oláh Zsanett elmondta: az MNKH a Kárpát-medencében 22 irodát működtet, ezek kiemelt feladata, hogy feltérképezzék azokat a határon túli magyar vállalkozásokat, amelyek a magyarországi cégek partnereivé válhatnak.

Oláh Zsanett: „A kkv-k sikeréért dolgozunk”
Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója szerint 2018 a konzorciális projektekről fog szólni, amelyek révén a hazai és a határon túli magyar vállalkozások közös árualappal tudnak majd sikeresen megjelenni harmadik országokban, piacokon. Mindennek előfeltétele volt, hogy a Kereskedőház a határon túli magyar vállalkozások számára is elérhetővé tette széles körű szolgáltatási portfólióját.
Kiemelte: a Magyar Nemzeti Kereskedőház első irodájának megnyitása óta az MNKH közreműködésével mintegy 5,7 milliárd forint összegű üzletet kötöttek a Kárpát-medencében működő vállalkozások. A kétnapos Kárpát Expón Magyarországról és a Kárpát-medence magyarlakta területeiről 400 kiállító és több mint 1500 érdeklődő szakember vett részt.

Oláh Zsanett szerint a Kárpát Expóra azért különösen büszke az MNKH, mert ez az egyetlen olyan kiállítás és szakmai rendezvény, amely igyekszik összefogni a teljes Kárpát-medence gazdasági tevékenységét, a térség vállalkozásainak fejlesztéseit. Rámutatott: a kétnapos kiállítás és szakmai tanácskozás arra ösztönzi a résztvevőket, hogy még hatékonyabban működjenek együtt, ebben jelentős közvetítői szerepet játszik a Magyar Nemzeti Kereskedőház.

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo